بازپیرایی بوستان‌های محله‌ای سمنان

 سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: عملیات بازپیرایی و بهسازی بخش‌های آسیب‌ دیده فضای سبز بوستان‌های محله‌ای شهر در حال انجام است.

سیدمحمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح بهسازی و بازپیرایی بوستان‌های محله‌ای با هدف زیباسازی منظر آن‌ها برای شهروندان سمنانی، اظهار کرد: در این پروژه بوستان‌های نسترن، هلال احمر  ۸، لاله، اندیشه، مسکن مهر و بلوار قائم بازپیرایی و بهسازی شده است.

وی افزود: هر سال بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده و با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده، تعدادی از بوستان‌ها و فضای سبز شهر را بازپیرایی و بهسازی می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش کیفیت و سر سبزی بوستان‌های محله‌ای و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

قاسمی با تاکید بر اهمیت دادن این سازمان به آراستگی و طراوت بخشیدن به سیمای شهر، تصریح کرد: تا پایان دی‌ماه تعداد ۱۰ هزار چاله جهت کاشت درخت در سطح شهر حفر شده است.

وی عنوان کرد: درختان مورد استفاده در عرصه فضای سبز شهری از گونه‌های بومی و مقاوم، با نیاز آبی حداقل و سازگار با شرایط اقلیمی شهر سمنان انتخاب و گیاهانی از قبیل اقاقیا، زبان گنجشک، زرشک و توت استفاده می‌شود.

کد خبر 407579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.