آتش‌نشانان مشهدی در منطقه سیل‌زده چابهار خدمت می‌کنند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌نشانان اعزامی در روستاهای سیل‌زده "نوبندیان و رپیک ‌صالح" از توابع شهرستان چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان در حال فعالیت‌های امدادی و خدمت‌رسانی به هموطنان حادثه‌دیده هستند.

به گزارش ایمنا، امیر عزیزی در این باره اظهارکرد: ۱۰ آتش‌نشان به همراه شش نفر از سازمان مدیریت پسماند در هفته جاری به تخلیه آب این دو روستا مبادرت می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه راه دسترسی به چند مدرسه در این منطقه به علت آب گرفتگی مسدود شده است، با تلاش گروه‌های عملیات ویژه آتش نشانی مشهد تخلیه آب از معابر و پاکسازی مسیر برای ورود دانش‌آموزان به مدارس ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز با حضور در این روستاها از نزدیک در جریان فعالیت آتش‌نشانان مشهد قرار گرفتند.

عزیزی افزود: آتش‌نشانان به همراه ۹ خودرو سنگین به این مناطق اعزام شده‌اند و کمک‌رسانی آنان حدود یک هفته ادامه دارد که در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

به گزارش ایمنا، روز ۱۹ دی ماه جاری و آغاز بارش‌های سیل‌آسا در جنوب شرق کشور منجر به جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان شد و سیل در این منطقه محروم بیش از هزار و ۵۰۰ خانواده را بی‌خانمان کرد و بنا بر اعلام استاندار سیستان و بلوچستان بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به این استان خسارت وارد کرد.

هر چند از نخستین ساعات وقوع سیل، دولت و دستگاه‌های مختلف به کمک مردم این دیار شتافته‌اند، اما حجم خسارت‌ها بسیار است و سردی هوا نیز سوز این حادثه را برای مردم دوچندان کرده‌ است.

کد خبر 407552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.