سرمربی جدید قدرتمند استارت زد

سیصد و نودمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "۲ امتیاز دیگر پر" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به تساوی خارج از خانه طلایی پوشان در تبریز دارد. سپاهان که با قصد کسب پیروزی و نزدیک شدن به صدر جدول به دیدار برابر ماشین سازان رفته بود در پایان  نتوانست به اهداف تیم خود برسد و با بدست آوردن تنها یک امتیاز به اصفهان بازگشت.

"سرمربی جدید قدرتمند استارت زد" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به حضور  رادولوویچ سرمربی جدید ذوبی ها دارد که در اولین تجربه حضورش بر روی نیمکت سبزپوشان توانست گامی محکم در جهت سامان بخشیدن به وضعیت نامطلوب گاندو ها بردارد. وی موفق به کسب سه امتیاز خانگی با این تیم در مقابل پارس جنوبی جم شد. این پیروزی حیاتی تا حدودی وضعیت این تیم را در جدول رقابت ها بهبود می بخشد و برای هواداران این تیم نوید روزهای درخشان را نوید می دهد .

"فوتبال به وقت اصفهان دوباره به میان شما آمد" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به برگزار ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان در باغ تجربه دارد. این سلسله ویژه برنامه ها که به دلیل وفقه ای در لیگ برتر مدتی بود که جریان نداشت با بازی دیروز استارتی دوباره زد که با استقبال خوب فوتبال دوستان اصفهانی رو به رو شد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 407542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.