ستین: بازیکنان متوجه تاکتیک های من نشدند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست برابر والنسیا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: سطح بازی خوبی از بارسا شاهد نبودیم و شاید بازیکنان صحبت ها و تاکتیک های اعلام شده را متوجه نشده اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از AS، سرمربی جدید بارسلونا در حالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر والنسیا حاضر شد که از عملکرد تیمش راضی نبود، او در این رابطه گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم و به والنسیا فرصت های متعددی برای خلق موقعیت دادیم به طوری که چهار یا پنج بار شانس خوب گلزنی داشتند. احتمال دارد که بازیکنان به درستی متوجه تاکتیک ها و صحبت های من نشده باشند یا این مسائل به خوبی به آن ها منتقل نشده باشد.

او ادامه داد: هرچند عملکرد ما در نیمه دوم بهبود یافت اما موفق نشدیم گل اول خود را به ثمر برسانیم. به هر حال والنسیا در مجموع تیم شایسته ای بود و در نیمه اول بازی بسیار بهتری نسبت به ما انجام داد. عملکرد ما در نیمه اول بسیار ضعیف بود.

ستین در پاسخ به سوال خبرنگار راجع به دلیل اصلی باخت بارسا مقابل والنسیا گفت: مشخصاً مسائلی بودند که به درستی به بازیکنان منتقل نشدند یا تفسیر درستی از آنها صورت نگرفته است. نتوانستیم در طول بازی از توپ های بلند استفاده کنیم و این موضوع دقیقاً خلاف چیزی است که ما بر روی آن تمرین کرده ایم. باید بر روی این اشتباهات کار کنیم. تساوی صفر_صفر در نیمه اول نتیجه بدی برای ما نبود. هرچند در نیمه دوم بهتر شدیم اما همچنان با سطح مورد انتظار فاصله زیادی داریم. البته به والنسیا هم تبریک می‌گویم، تیم خوبی هستند و موفق شدند ما را تنبیه کنند.

سرمربی بارسا درباره احتمال جدایی ویدال گفت: پیش تر هم گفته ام که نظر خودم را درباره نقل و انتقالات اعلام نمی کنم و حرف دیگری ندارم.

او در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره افت دی یانگ خاطرنشان کرد: این نظر شماست و من اعتقاد دارم فهم اشتباه پیش آمده یک مسئله تیمی است. فرانکی در هفته های اخیر به روش خاصی بازی کرده و حالا نوع بازی متفاوتی از او انتظار داریم، بنابراین باید به او زمان داد.

کد خبر 407513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.