رونمایی از خودروی زائربر در ساری

از خودروی زائربر آرامستان عمومی ملامجدالدّین ساری که به همت خیران این شهر خریداری شده است، رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی در آیین رونمایی از خودروی زائربر آرامستان این شهر، با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران نماد مسئولیت اجتماعی است، اظهار کرد: خیّران نقش مهم و درک صحیح از نیازهای جامعه دارند.

وی با اشاره به اهتمام ورثه مرحوم «سیدرضا هاشمی‌نسب» برای اهدای دو خودروی زائربر به سازمان آرامستان شهرداری ساری، افزود: کار نیک خیران هرگز نزد خداوند فراموش نمی‌شود.

شهردارساری بر لزوم خدمت‌رسانی مناسب و مطلوب شهرداری و سازمان‌های تابعه به شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای ایجاد محیطی سالم و ارتقای شاخص‌های توسعه شهری باید با جدیت بیشتر شهرداران مناطق و سازمان‌های تابعه دنبال شود.

رجبی انتقال غسال‌خانه آرامگاه ملامجدالدین به بهشت رضا(ع) خبر داد و همسان سازی قبور را از فعالیت‌های سازمان آرامستان برشمرد و تصریح کرد: مازندران در زُمره استان‌های محروم کشور است که نیازمند به تلاش بیشتر مسئولان برای رسیدن به جایگاه واقعی آن است.

وی ادامه داد: شهرداری ساری در مرکز استان تلاش می‌کند با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، گردشگری و... در تحقق این مهم نقش اثرگذاری داشته باشد.

شهردار ساری گفت: احداث کارخانه زباله سوز، پروژه پل تا پل و فاز دوم پارک ملل از پروژه‌های مهم شهرداری ساری است.

رجبی از اجرای سیستم مکانیزه جمع‌آوری زباله در ساری خبر داد وگفت: در دو ماه آینده خبرهای خوشی از خدمات شهرداری ساری به شهروندان اعلام می‌شود.

کد خبر 407508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.