آغاز تخفیف ۳۰ درصدی مطالبات شهرداری

شهردار ارومیه گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت تمام مطالبات به غیر از بهای خدمات، از امروز (یکشنبه) تا پایان سال اقدام کنند، از ۳۰ درصد تخفیف در پرداخت نقدی بهرمند می شوند.

به گزارش ایمنا، محمد حضرت پور صبح امروز _یکشنبه ششم بهمن ماه_ در برنامه زنده رادیویی «شهریمیز» با اشاره به آغاز تخفیف ۳۰ درصدی مطالبات شهرداری، اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه، مودیانی که تا پایان سال جاری تمام بدهی های خود شامل عوارض نوسازی، عوارض پسماند و عوارض خودرو را به صورت یکجا و نقدا پرداخت کنند، از ۳۰ درصد تشویق پرداخت نقدی بهرمند می شوند.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌کنم از سیاست های تشویقی ابلاغی شهرداری ارومیه استفاده کنند و پرداخت های خود را به روزهای آخر اسفند ماه نیندازند و از امروز نسبت به تسویه بدهی های خود اقدام کنند و همچنین در این مدت نیز جریمه شامل آن ها  نمی شود.

حضرت پور تصریح کرد: شهرداری ارومیه در طول یک سال گذشته نسبت به ارائه خدمات در همه حوزه ها در سطح شهر کوتاهی نکرده است و از شهروندان درخواست داریم در پرداخت بدهی های خود به شهرداری به موقع اقدام کنند تا سال ۹۹ را با سالی توام با توسعه و رفاه و آسایش برای شهروندان رقم بزنیم وهمچنین ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته برای پروژه های عمرانی شهر تحقق یابد.

شهردار ارومیه گفت: درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود که مشارکت شهروندان  با پرداخت مطالبات شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری و ارتقای زندگی شهروندی می کند.

کد خبر 407501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.