افتتاح ۱۱ پروژه شهرداری قرچک در دهه فجر

شهردار قرچک از افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی رفاهی، ورزشی و خدماتی در این شهر در ایام‌الله دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن خرمی شریف اظهار کرد: شهرداری قرچک در جهت خدمت‌رسانی به مردم ، ۱۱ طرح‌ عمرانی و رفاهی شامل سرای محله فردیس،جایگاه عرضه سوخت، سوله بحران منطقه سه، سه  زمین چمن مصنوعی، پارک بنفشه، مرکز مانیتورینگ و دوربین های ترافیک شهری، بوستان اقوام و پیست دوچرخه سواری، بهسازی پارک ۱۵ خرداد، پل سواره رو باقرآباد و پروژه انتقال آبهای سطحی ولی آباد به رودخانه لات آجی را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

وی افزود: سرای محله فردیس در زمینی به مساحت ۵۲۳ مترمربع با زیربنای ۴۶۰ مترمربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

شهردار قرچک گفت: همچنین در ایام‌الله دهه مبارک فجر، جایگاه عرضه سوخت در کمربندی جنوبی قرچک در زمینی به مساحت  ۴۰۰ مترمربع با چهار نازل و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

خرمی‌شریف تصریح کرد: سوله چند منظوره مدیریت بحران منطقه سه واقع در شهرک کارگر در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۴۲ مترمربع و با اعتبار ساخت شش میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، سه زمین فوتبال چمن مصنوعی به مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و مرکز مانیتورینگ شهری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: بوستان اقوام و پیست دوچرخه سواری این فضا به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پروژه انتقال آب‌های سطحی ولی آباد به رودخانه لات آجی به طول یک هزار و ۳۰۰ متر لوله گذاری با اعتباری بالغ ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 407500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.