بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهدای تاکسیرانی مشهد در دهه فجر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در دهه فجر امسال مجموعه ورزشی شهدای تاکسیرانی بهره‌برداری می شود.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث مجموعه ورزشی «شهدای تاکسیرانی» با هدف ارتقای سلامت و شادابی جامعه به ویژه تاکسیرانان در دستور کار قرار گرفت و در مراحل پایانی تجهیز قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:  این مجموعه دارای سالن چند منظوره فوتسال، والیبال و سالن بدنسازی است و در منطقه کم برخوردار توس و در زمینی با مساحت بالغ بر چهار هزار و ۲۱۷ مترمربع با هزینه ۱۲ میلیارد تومان احداث شده و در دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: رایزنی‌ها برای افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت ویژه خودروهای تاکسی در مشهد انجام شده تا تعداد ۱۰ جایگاه به تعداد جایگاه‌های سوخت رسانی تاکسی های این کلانشهر اضافه شود.

محبی اظهار کرد: در حال حاضر شش جایگاه سوخت در کلانشهر مشهد در اختیار رانندگان تاکسی است که با رایزنی‌های انجام شده در صدد هستیم تعداد ۱۰ جایگاه دیگر نیز در اختیارشان قرار دهیم زیرا افزایش آن‌ها در کاهش زمان سوخت‌گیری تاکسی‌ها بسیار تأثیرگذار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه در کلانشهر مشهد بیش از ۱۳۰ خط فعال تاکسیرانی وجود دارد، گفت: گاهی بعضی از رانندگان تاکسی در خطوطی که مربوط به آنها نیست، اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند، از این رو با افزایش نظارت‌ها بر تاکسی‌های خارج از خط در چارچوب قوانین برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: سیاست‌های سازمان در قالب پنج محور استراتژیک شامل افزایش سطح کمّی ناوگان تاکسیرانی، ارتقای سطح کیفی سیستم تاکسیرانی، توسعه و ارتقای فرهنگ کنشگران نظام تاکسیرانی، برقراری نظم و انضباط و اجرای قوانین و مقررات و دستیابی به مدیریت کیفیت جامع در کل مجموعه تاکسیرانی است.

کد خبر 407498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.