بازسازی دو منطقه از سیستان و بلوچستان به اصفهان واگذار شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از واگذاری بازسازی دو منطقه از سیستان و بلوچستان پس از وقوع سیل به استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار امیدواری کرد که همه مسلمانان بتوانند با الگو گرفتن از آموزه‌های ائمه اطهار (ع) و به ویژه حضرت فاطمه (س) زندگی اجتماعی، فردی، شرایط اقتصادی و ... را به شرایط مطلوب برسانند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته شاهد وقوع حوادث طبیعی و به ویژه سیل سیستان و بلوچستان بودیم، افزود: مردم ایران با توجه به حس نوع دوستی که دارند هموطنان خود را تنها نگذاشتند و به خوبی به کمک مردم این مناطق پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان در حوزه ارسال تجهیزات و کمک نقدی فعالیت‌های خوبی را داشت، افزود: همچنین ستاد "هاسب" تشکیل شد و قرار است در این ستاد بازسازی سیستان و بلوچستان انجام شود.

وی گفت: ساماندهی دو منطقه از سیستان و بلوچستان به استان اصفهان واگذار شده است و امیدواریم این اقدام به خوبی انجام شود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاهد بارش مناسب باران بودیم، افزود: اما این امر باعث نمی‌شود که در مصرف آب صرفه‌جویی نکنیم و باید در همه بخش‌های شرب، کشاورزی، صنعت و ... صرفه‌جویی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به برودت هوا باید در مصرف گاز و برق توجه لازم را داشته باشیم، ادامه داد: مدیران بخش‌های مختلف تذکراتی را در خصوص لزوم این صرفه‌جویی ارائه داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از شهردار و معاونین وی به لزوم توجه به زمان پرداخت حقوق کارگران اشاره کرد و گفت: گزارش‌هایی در خصوص تاخیر در پرداخت ها داریم که ضروری است این امر ساماندهی شود چون با توجه به میزان حقوق پرداختی تاخیر در پرداخت ها شایسته نیست.

کد خبر 407492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.