رادولوویچ قصد دارد در ذوب‌آهن نتایج خوبش را تکرار کند

دروازه بان ذوب آهن گقت: رادولوویچ در تیم ملی لبنان دستاوردهای زیادی داشت و در جام ملت‌های آسیا حضور داشت. با حضور رادولوویچ بهترین رتبه تیم ملی لبنان در رنکینگ فیفا به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خلیل پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موفقیت من در ثبت کلین‌شیت به کمک خط دفاعی مستحکمی که داشتیم، حاصل شد. پارس جنوبی در اواخر این دیدار پرس شدیدی انجام داد و فشار زیادی روی تیم ما ایجاد کرد، اما به کمک استحکام خط دفاع، توانستیم دروازه را بسته نگه داشته و برتری تیممان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از تیم ملی لبنان، در ذوب‌آهن مجدداً با رادولوویچ همکاری دارد، تصریح کرد: رادولوویچ در تیم ملی لبنان دستاوردهای زیادی داشت و در جام ملت‌های آسیا حضور داشت. با حضور رادولوویچ بهترین رتبه تیم ملی لبنان در رنکینگ فیفا به دست آمده است؛ رادولوویچ قصد دارد در ذوب‌آهن نتایج خوبش را تکرار کند.

سنگربان جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه علی همام اصلی‌ترین دلیل پیوستن وی به ذوب‌آهن بود، ادامه داد: همام رزومه من را برای مدیران این تیم ارسال کرد. فصل قبل در تیم العهد عملکرد خوبی داشتم و در AFC کاپ، در ۱۲ بازی، ۹ کلین‌شیت به ثبت رساندم و بهترین بازیکن تورنمت شدم.

کد خبر 407475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.