حدادی فر: فوتبال ایران حمایت بیشتری می طلبد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بین اینکه تیمی در زمین خود بازی کند یا کشور ثالث بسیار تفاوت وجود دارد و ذوب آهن سال گذشته در بازی با الاتحاد از این موضوع بسیار ضربه خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: سه امتیاز دیدار امروز خیلی برایمان مهم بود؛ خدا را به خاطر ۳ امتیازی که به دست آوردیم، شکر می‌کنم. 
وی ادامه داد: سه هفته به دلیل نداشتن سرمربی با حضور کمک‌مربیان تیم تمرین می‌کردیم و چند روز است که سرمربی جدید در تمرینات حضور دارد؛ سرمربی جدید بیشتر برروی نظم تیمی کار کرده است. از علیرضا منصوریان تشکر می‌کنم؛ چون واقعاً برای تیم زحمت کشید و فوتبال همین است و یک روز می‌آیی و روز دیگر باید بروی؛ تمام بازیکنان نیز قدردان زحمات کادرفنی قبلی هستند.
وی ادامه داد: امروز چند موقعیت گلزنی داشتیم و توانستیم یکی از آنها را استفاده کنیم. خوشبختانه گل زده را در نیمه دوم حفظ کردیم و ۳ امتیاز به دست آوردیم. البته کار تمام نشده و خیلی عقب هستیم؛ امیدوارم بتوانیم این عقب‌ماندگی را جبران کنیم و به رده‌های بالای جدول برسیم.
حدادی فرتصریح کرد: گل زدن مخصوصاً اگر گل سه امتیازی باشد، همیشه حس خوبی دارد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که برای به ثمر رسیدن این گل به من کمک کردند.
حدادی فر، خاطرنشان کرد: آخرین باری که با سر گل زدم در جوانی و فکر می‌کنم ۲۵ یا ۲۶ سالگی بوده است و ۱۰ سال از آن زمان می‌گذرد. خدا را شکر می‌کنم که زحمات بازیکنان را به ثمر رساندم که امیدوارم تداوم داشته باشد.
وی تصریح کرد: چند روز پیش و در دیدار تدارکاتی دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ شدم. در نیمه دوم بازی امروز اصلاً شرایط بازی نداشتم ولی بازی کردم و در نهایت از سرمربی تیم خواستم تعویض‌ام کند.
وی  ادامه داد: سرمربی جدید ذوب آهن بیشتر روی نظم تیمی کار کرد و کمی هم کار بدنی انجام دادیم، وی معتقد است تیم خیلی کار دارد و منتظر زمانی است که بتواند کار بدنی انجام دهد و فصل را خوب تمام کنیم. باید در بازی‌های خانگی بهتر و باصلابت‌تر بازی کنیم و نتایج بهتری بدست بیاوریم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن درمورد اتفاقی که برای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا رخ داده است، ادامه داد: در رابطه با اینگونه مسائل بازیکنان اصلاً تصمیم‌گیرنده نیستند و مسئولان رده‌بالا در این موارد تصمیم می‌گیرند. مطمئن باشید اگر همین روند ادامه پیدا کند، سال آینده رفتار بدتری با ایران می‌کنند و شاید تنها یک سهمیه به ایران بدهند که برای فوتبال ایران بد است. 
وی با تاکید به اینکه فوتبال ایران حمایت بیشتر مسئولین را می طلبد، تصریح کرد: از مسئولان درخواست می‌کنم که از باشگاه‌ها حمایت کنند، بین اینکه تیمی در زمین خود بازی کند یا کشور ثالث بسیار تفاوت وجود دارد و ذوب آهن سال گذشته در بازی با الاتحاد از این موضوع بسیار ضربه خورد.
حدادی‌فر تاکید کرد: نباید این‌طور باشد که AFC هر رفتاری که دلش خواست با تیم‌های ایرانی انجام دهد و ما هیچ کاری نکنیم. اگر انصراف می‌دادیم، تعلیق می‌شدیم. وقتی که جلوی این تصمیمات بایستادیم رفتارشان را تغییر می‌دهند و به حق‌مان می رسیم.

کد خبر 407472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.