کشته شدن خانم معلم دانش آموزان را عزادار کرد

گازگرفتگی مرگبار ۳ نفر در خراسان رضوی، خطر ریزش یک مدرسه ابتدایی در خیابان پیروزی تهران، ۴ نفر قربانیِ تیراندازی در شیکاگو، عمل رایگان جریمه پزشکان متخلف در اصفهان و سقوط مرگبار پیرمرد شیرازی از کوه عناوین مهم ترین اخبار حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته شنبه_۵بهمن ماه_ می خواهید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در تصادف امروز در مسیر یکی از روستاهای خوزستان یک معلم زن کشته و ۲ معلم دیگر مصدوم شد.

رئیس آموزش و پرورش هندیجان گفت: در حادثه واژگونی خودرو، یک معلم جان خود را از دست داد و یک معلم دیگر مصدوم شد.

قاسم عباسی  اظهار کرد: دو نفر از بانوان معلم خوزستانی که در جاده زیدون رفت و آمد داشتند، هفته گذشته در مسیر روستای طلاگه دچار سانحه شدند.

وی افزود: این دو معلم که هر روز برای رسیدن به مدرسه این مسیر را طی می‌کردند، هفته گذشته در حین طی کردن این مسیر با خودروی پراید خود، دچار واژگونی شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یکی از همکاران فرهنگی جان خود را از دست داد و یکی دیگر از معلمین مصدوم شد.

رئیس آموزش و پرورش هندیجان در پایان گفت: خوشبختانه حال عمومی معلم مصدوم رو به بهبودی است.

سقوط مرگبار پیرمرد شیرازی از کوه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از مرگ مرد ۷۳ ساله بر اثر سقوط از کوه به علت بارش برف و لغزندگی در روستای "مسقان" شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ "کاووس محمدی" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از کوه، بلافاصله یک تیم از نیروهای انتظامی پاسگاه "مسقان" شهرستان شیراز به همراه دیگر نیروهای امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "محمدی" افزود: ماموران در برسی های اولیه مشاهده کردند مردی ۷۳ ساله برای چرای گوسفندان به کوه‌های اطراف روستای "مسقان" رفته که به دلیل بارش برف و لغزندگی به پائین سقوط و فوت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جسد تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست: هنگام رفتن به مناطق کوهستانی و کویری نکات ایمنی را رعایت و حتی الامکان از سفر به تنهایی پرهیز کنند.

عمل رایگان جریمه پزشکان متخلف در اصفهان

چند پزشک متخلف در استان اصفهان به انجام عمل و معاینه رایگان محکوم شدند.

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: «در استان اصفهان در طرحی نوآورانه در شعبه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی اصفهان، پزشکانی که به اخذ حق معاینه و هزینه جراحی و خدمات پزشکی مازاد برتعرفه قانونی متهم هستند و تخلف آن‌ها در شعبه محرز می‌شود با موافقت خود ایشان به جای درج در پرونده پزشکی به ارائه خدمات رایگان شامل جراحی، ویزیت و خدمات پزشکی رایگان برای افراد بی بضائت تحت پوشش بهزیستی و کمیته حضرت امام (ره) و دانش آموزان نیازمند محکوم شدند.»

رایگانی افزود: «از احکام صادره در این زمینه می‌توان به محکومیت پزشک متخصص و جراح ارتوپدی به ۵۰ عمل و ۱۰۰ نفر ویزیت رایگان، محکومیت پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری به ویزیت ۱۰۰ نفر بی بضاعت و محکومیت پزشک فوق تخصص روانپزشکی کودکان به ۳۰۰ ساعت ارائه خدمات مشاوره اشاره کرد.»

۴ نفر قربانیِ تیراندازی در شیکاگو

مقامات شیکاگو اعلام کردند بر اثر تیراندازی در یک اتاق مخصوص استعمال دخانیات، دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

پلیس شیکاگو در بیانیه‌ای اعلام کرد تیراندازی حوالی ۱۰ شب به وقت محلی دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

پلیس اعلام کرد عامل تیرانداز یک زن ۵۷ ساله بود که قبل از خودکشی به سه مرد شلیک کرد. این زن و یک مرد در دم جان باختند و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس اعلام کرد تحقیقات درباره این حادثه در جریان است.

خطر ریزش یک مدرسه ابتدایی در خیابان پیروزی تهران

احتمال فروریختن دیوار های یک مدرسه ابتدایی در خیابان پیروزی دانش آموزان را تهدید می کند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد:صبح امروز (شنبه، ۵ بهمن ماه) در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر احتمال ریزش دیوارهای یک مدرسه ابتدای پسرانه در خیابان پیروزی نیروهای آتش نشانی در محل حاضر شدند.

وی افزود:کنار این مدرسه ابتدایی پسرانه یک ساختمان جدید احداث شده است و همین موضوع باعث شده که دیوارهای مجاور این ساختمان ترک بخورد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: نیروی‌های آتش نشانی بعد از بازدید از محل به مدیران مدرسه تذکر دادند که مدرسه حتما باید تخلیه و یا به سرعت بازسازی شود.

ملکی بیان کرد: مسئول این مدرسه به نیروی‌های آتش نشانی اعلام کرده است که از این مسئله اطلاع دارد و برای بازسازی مدرسه اقدام کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تخریبی در مدرسه نظر رخ نداده است و نیروهای آتش نشان بعد از بازدید از محل و اعلام تذکرات لازم ، محل را ترک کردند

گازگرفتگی مرگبار ۳ نفر در خراسان رضوی

۳ نفر در خراسان رضوی براثر نشت گاز در ۳ اتفاق جداگانه جان خود را از دست دادند.

سهل انگاری در استفاده از گاز طبیعی و نشت آن در سه شهرستان خراسان رضوی موجب جان باختن سه تن شد.

آتشیار رضا حیدری مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد از جان باختن مردی ۵۰ ساله در مشهد در پی گازگرفتگی خبر داد.

وی افزود: این مرد شب گذشته به علت نقص فنی در سیستم دودکش بخاری دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌ بود.

جانشین فرماندهی انتظامی تایباد نیز اعلام کرد که صبح امروز یک نفر در شهر تایباد به علت استفاده از اجاق گاز تک شعله و رعایت نکردن مسائل ایمنی جان خود را از دست داده است.

سرهنگ رمضان رجبی افزود: استفاده نادرست و بررسی نکردن وسایل گازسوز علیرغم توصیه‌های مکرر مسئولان جان این جوان را گرفت.

همچنین مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور از جان باختن یک مرد جوان بر اثر گاز گرفتگی در منطقه فیض آباد شهر نیشابور خبر داد.

سید مهدی حسینی افزود: این حادثه دیروز و زمانی رخ داد که متوفی در یکی از اتاقهای خانه‌ای در حال ساخت مشغول استراحت بود و برای تامین گرمای اتاق یک شعله گاز روشن کرده بود که به دلیل عدم وجود مسیر برای عبور هوا دچار گازگرفتگی شد و فوت کرد.برای

کد خبر 407468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.