۲۰ سال است مربیگری می کنم، اما چنین شرایطی را تجربه نکردم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ۱۰ روز است که در ایران هستم و این نتیجه تلاش بازیکنان است. این ۳ امتیاز خیلی اعتماد بنفس می دهد. از طرفداران حمایت می کنم. امیدوارم هواداران بیشتری بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میودراگ رادولوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری، اظهار کرد: برد مهمی برای ما بود و به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که تلاش زیادی کردند.
این برد از نظر روانی خیلی مهم بود؛ ۱۰ روز است که در ایران هستم و این نتیجه تلاش بازیکنان است. این ۳ امتیاز خیلی اعتماد بنفس می دهد. از طرفداران حمایت می کنم. امیدوارم هواداران بیشتری بیایند.

وی با بیان اینکه امروز بردیم، اما شرایط خوبی نداریم، تصریح کرد: چند بازیکن از دست داده ایم، اما چند بازیکن جدید جذب خواهیم کرد. همه بابد با هم متحد باشیم و ادامه دهیم. این تیم آینده خوبی خواهد داشت چون بازیکنان با استعدادی دارد. به همین روند سخت کوشی ادامه می دهیم و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با قرعه سخت این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال، گفت: وقتی به ذوب آهن آمدم، می دانستم که باید با همه تیمها بازی کنیم. ۲۰ سال است مربیگری می کنم، اما چنین شرایطی را تجربه نکردم! اگر دوماه زودتر آمده بودم شرایط فرق می کرد.

رادولوویچ در رابطه با جذب یک مهاجم صربستانی برای ذوب آهن، افزود: دارکو مهاجم صرب توسط مدیر برنامه هایش معرفی شده است و من می توانم برای جذب این بازیکن جواب مدیریت باشگاه را بدهم؛ او در بلژیک بازی کرده و مهاجم بزرگی است. امروز همه دیدند ما در خط حمله مشکلات زیادی داریم و دارکو به کارمان می آید. بازی های زیادی در پیش داریم و به همه بازیکنان نیاز داریم و می خواهیم بین بازیکنان رقابت ایجاد شود.

وی ادامه داد: من‌ بعد از پنجره نقل و انتقالات به تیم‌ ملحق شدم و فقط می توانستیم  بازیکن‌ آزاد جذب کنیم. از بازیکنان جدید انتظار دارم‌ کیفیت تیم را بالا ببرند.

کد خبر 407453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.