بازی با ذوب آهن شطرنج گونه بود/ پارس جنوبی را من نبستم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ذوب آهن باشگاه بزرگی است. نیمه اول شروع خوبی نداشتیم ولی به مرور بهتر شدیم. بازی شطرنج گونه بود و دو تیم به هم نزدیک بودند. متاسفانه ما گل خوردیم و در نیمه دوم فشار آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هومن افاضلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که اولین بازی بهاصفهان آمدم. مادرم متولد اصفهان است و این شهر را دوست دارم.

وی ادامه داد: ذوب آهن باشگاه بزرگی است. نیمه اول شروع خوبی نداشتیم ولی به مرور بهتر شدیم. بازی شطرنج گونه بود و دو تیم به هم نزدیک بودند. متاسفانه ما گل خوردیم و در نیمه دوم فشار آوردیم.موقعیت گل هم داشتیم ولی اگر استفاده نکنیم شانسی برای موفقیت وجود ندارد. ما برای کار کردن زمان داریم.

سر مربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه ذوب آهن با سرمربی جدید شکل متفاوتی داشت و به شکل جدیدی بازی می کرد، افزود: تیم با تجربه ای داریم و امثال محمد ابراهیمی از خوب های پارس جنوبی هستند. برای رسیدن به هماهنگی به زمان احتباج داریم. امروز جوانی مثل نیما انتظاری برای ما خوب بازی کرد. جوانان باید بهتر از باتجربه ها باشد یا در حد آنها باشند تا خودشان را به تیم تحمیل کنند.

وی ادامه داد: می توانستیم تلفیق بهتری از جوانی و تجربه داشته باشیم، اما بازیکن گرفتن در زمستان سخت است و من این تیم را نبستم. مطمئنم بچه های ما در چند بازی آینده شرایط بهتری خواهند داشت.

افاضلی با اشاره به اینکه از بازیکنانش رضایت دارد، خاطرنشان کرد: فراز کمالوند تیم پارس جنوبی را با ایده های خودش بسته بود و ما در نیم فصل دوم‌ تلاش می کنیم تا ایده های خودمان را پیاده کنیم. می دانم تیم بهتر از بقیه می شود. ما در گوشه های زمین‌ شرایط خوبی داریم.

کد خبر 407452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.