ماشین سازی صفر- سپاهان صفر/ دو امتیاز دیگر با بی دقتی از دست رفت

دیدار تیم‌های ماشین سازی و سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های ماشین سازی و سپاهان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و سپاهان

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی

تماشاگر: حدود ۲۰۰ نفر

اخطار: عزیز معبودی (دقیقه ۶۵) و علی آل کثیر (دقیقه ۹۰+۳) از ماشین سازی؛ علی قربانی (دقیقه ۴۵)، سروش رفیعی (دقیقه ۵۰)، محمد طیبی (دقیقه ۷۰)، امید نورافکن (دقیقه ۷۹) از سپاهان

ماشین سازی: حامد لک، ادواردو سانتوس، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری (۵۱- علیرضا مصطفایی)، شاهین ثاقبی، قائم اسلامی خواه، محمد قادری، بابک مرادی و علی آل کثیر

سرمربی: احد شیخ لاری

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، علی مصلح، سعید آقایی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، محسن مسلمان (۴۶- سروش رفیعی)، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی (۶۹- محمد محبی) و علی قربانی (۴۶- کی‌روس استنلی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: امیر عرب یراقی

شرح بازی:

سپاهان در اولین بازی خود پس از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر در حالی به مصاف ماشین سازی می‌رفت که مصدومیت‌های پرتعداد در این تیم باعث شده بود ترکیب اصلی تغییرات زیادی به خود ببیند و همین موضوع شاید دلیلی شد بر اینکه تیم امیر قلعه نویی در نیمه نخست بازی خوبی از خود به نمایش نگذارد و به جز چند ارسال از جناحین نتوانست موقعیت خوبی روی دروازه ماشین سازی به وجود بیاورد.

سپاهان که نمایش خوبی در نیمه اول نداشت در آغاز نیمه دوم دو تغییر در ترکیب خود داد و کی‌روس استنلی و سروش رفیعی به جای قربانی و مسلمان وارد زمین شدند. شاگردان قلعه نویی در نیمه دوم بیشتر توپ و میدان را در دست داشتند اما ماشین سازی که نسبت به نیمه نخست دفاعی‌تر بازی می‌کرد اجازه بازیسازی و گلزنی را به سپاهان نداد. سپاهان البته در ۱۰ دقیقه پایانی با فشار بیشتری روی دروازه ماشین سازی حمله ور شد و موقعیت‌های خطرناکی نیز برای گلزنی ایجاد کرد اما بی دقتی خریدهای جدید سپاهان یعنی رفیعی و طیبی، به همراه سجاد شهباززاده که در آخرین ثانیه‌های بازی موقعیت خوبی را از دست داد مانع گلزنی یاران قلعه نویی شد.

سپاهان با تساوی در این دیدار ۳۲ امتیازی شد و نتوانست با یک بازی بیشتر به صدر جدول صعود کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۵- ارسال ولادیمیر کومان از سمت راست در تیر دور با ضربه سر شهباززاده رو به رو شد اما موقعیت خوب سپاهان با ضربه سر نه چندان باکیفیت شهباززاده از دست رفت.

دقیقه ۹- پاس در عمق ثقبی به آل کثیر رسید و او در موقعیتی تک به تک دروازه سپاهان را نشانه گرفت اما پیام نیازمند در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۱- ارسال حسینی از سمت راست با ضربه سر علی قربانی از نزدیکی نقطه پنالتی همراه شد اما توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵- شوت سرکش سجاد شهباززاده با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸- پاس اشتباه طیبی توپ را در اختیار آل کثیر قرار داد و او با یک استارت سریع با پشت سر گذاشتن طیبی در موقعیت خطرناک برای گلزنی درون محوطه جریمه قرار گرفت اما ضربه او آرام بود و در اختیار نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۶۰- پشت مدافعان سپاهان توپ به علی آل کثیر رسید اما تعلل او باعث شد در آخرین لحظه مصلح توپ او را دور کند.

دقیقه ۸۰- ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه سپاهان را اسلامی‌خواه به صورت کوتاه به پشت دیوار دفاعی سپاهان پاس داد و مسیح زاهدی با ضربه‌ای فنی دروازه سپاهان را در موقعیتی عالی نشانه گرفت اما توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳- نفوذ شهباززاده به درون محوطه جریمه ماشین سازی با پاس عرضی او برای رفیعی همراه شد اما ضربه رفیعی که از نزدیکی نقطه پنالتی نواخته شد با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷- ارسال رفیعی به درون محوطه جریمه ماشین سازی با ضربه سر کی‌روس برای طیبی مهیا شد اما ضربه آرام طیبی که در حالتی نامتعادل زده شد در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۳+۹۰- ارسال محبی از سمت چپ پشت مدافعان ماشین سازی به شهباززاده رسید اما موقعیت بسیار خطرناک سپاهان را شهباززاده از چند قدمی دروازه به تیر کوبید تا موقعیت طلایی سپاهان در آخرین ثانیه‌های بازی از دست برود.

اتفاق ویژه:

اولین بازی محمد طیبی و سروش رفیعی برای سپاهان اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

دوسانتوس مدافع ماشین سازی را می‌توان بهترین بازیکن این دیدار دانست.

کد خبر 407449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.