عکس دسته جمعی با عکس مربی سابق/ مصدومیت حدادی فر

پیش از برگزاری دیدار ذوب آهن و پارس جنوبی، بازیکنان پارس جنوبی در حالی عکس تیمی گرفتند که «مسعود پورمحمد» سنگربان پارسی ها عکسی از «نادر باقری» دروازه بان اسبق ذوب آهن که سابقه مریبگری دروازه‌بانان پارس را داشته است، در دست داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید:

* نیمی از سکوهای ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر بعد از مدتها صندلی گذاری شده بود و احتمالا تا دیدارهای آتی کل ضلع جنوبی برای استقبال بهتر از هواداران آماده خواهد شد.

* با توجه به برودت هوا چمن ورزشگاه فولادشهر در وضعیت مناسبی قرار داشت.

* حدود صد هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند که برگزاری دیدار در وسط هفته و برودت هوا از دلایل عمده این استقبال ضعیف هواداران در این دیدار بود.

* پیش از برگزاری این دیدار در حالی عکس تیمی گرفتند مسعود پورمحمد سنگربان پارسی ها عکسی از نادر باقری دروازه بان اسبق ذوب آهن که سابقه مریبگری دروازه‌بانان پارس را داشته است، در دست داشت.

* تعداد عکاسان در این دیدار کمتر از انگشتان دست بود و فقط یک نفر از آنان پشت دروازه سنگربان پارس جنوبی برای ثبت لحظات حساس قرار گرفته بود.

* در دقیقه ۸ خطای هادی محمدی بر روی ایمان باصفا باعث شد تا بازی برای دقایقی متوقف شد و هادی محمدی با باصفا درگیری لفظی پیدا کرد.

* در دقیقه ۱۸ خطای فریبز گرامی بر روی علیرضا منظمی برای لحظاتی نیمکت ذوب آهن را متشنج کرد.

* دقیقه ۴۴ با ارسال کوتاه دانیال اسماعیلی فر و با ضربه سر قاسم حدادی فر گل نخست ذوب آهن به تور دروازه پارس جنوبی چسبید و حدادی فر شادی گلش را با دوستانش تقسیم کرد ولی اصلا به سمت نیمکت نشینان نرفت.

* در میان دو نیمه از عوامل تبلیغاتی ورزشگاه فولادشهر توسط هادی محمدی، تجلیل شد.

* با خطای بازیکن پارس جنوبی بر روی رضا حبیب زاده افاضلی عصبانی شد و برای لحظاتی با داور چهارم صحبت کرد.

کد خبر 407447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.