احساس امنیت در بازار بزرگ اصفهان ارتقا می‌یابد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان احساس امنیت در این بازار ارتقا می‌یابد.

سردار مهدی معصوم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه آئین اختتامیه طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های حیات اجتماعی، نظم اجتماعی است، اظهار کرد: این مهم در محیط‌های کسب و کار و داد و ستد که در راس آن بازار است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: بر این اساس با همکاری شهرداری منطقه سه طرح انتظام بخشی به بازار بزرگ اصفهان را در دستور کار قرار دادیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ‌هدف از اجرای طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان را افزایش امنیت، ارتقای احساس امنیت و همچنین فراهم کردن محیطی آرام برای داد و ستد دانست و افزود: جلوگیری از آلودگی محیطی و صوتی با تعاملات و تقویت نیروی انتظامی در اجرای این طرح مورد تاکید بوده است.

وی تصریح کرد:‌ در گام اول اجرای این طرح تشدید برخورد با ورود موتور سیکلت به محیط بازار در دستور کار است تا با این اقدام در کنار بحث انتظام بخشی به افزایش نظم در محیط بازار کمک کنیم.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: نظم اجتماعی می‌تواند نشان دهنده فرهنگ مردم اصفهان باشد، گام نخست را در راستای ساماندهی موتورسیکلت‌ها برداشتیم و این طرح گام به گام ادامه خواهد داشت.

وی معتقداست که این برنامه می‌تواند الگوی بسیار خوب و مناسبی برای دیگر بازارهای کشور باشد، بر این اساس ورود موتورسیکلت به تمام ورودی‌های بازار بزرگ اصفهان مدیریت می‌شود.

کد خبر 407431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.