ورود موتور سیکلت به محدوده میدان امام ممنوع شد

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری‌های قانونی و هماهنگی با پلیس راهور و نیروی انتظامی از امروز به صورت رسمی ورود موتور سیکلت به محدوده میدان امام ممنوع شد.

حسین کارگر در حاشیه برنامه طرح ساماندهی تردد وسایل نقلیه در بازار تاریخی اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:‌ با توجه به ویژگی‌های خاصی که منطقه سه دارد به ویژه بحث بازار اصفهان و میدان امام شاهد این بودیم که برخی از راکبان موتور سیکلت بازار را برای مردم و کسبه ناایمن کرده بودند در این راستا راهکار ورود ممنوع موتور سیکلت ارائه و اقدامات و راهکارهای اولیه زیرساخت آن توسط شهرداری آماده شد.

وی افزود: با پیگیری‌های قانونی و هماهنگی با پلیس راهور و نیروی انتظامی از امروز به صورت رسمی ورود موتور سیکلت به محدوده میدان امام ممنوع شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در بازار اصفهان یک بحث پیاده محور و پیاده راه مطرح است وقتی شهروند پیاده در این بازار احساس امنیت نداشته باشد قطعا تبعات بدی خواهد داشت به همین دلیل ورود ممنوع موتورسیکلت به میدان امام می‌تواند از نظر ایمنی، آسایش، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و گاهی سوء استفاده بعضی از راکبان تحت عنوان سرقت جلوگیری کند و به طور کلی نظم عمومی برقرار شود.

کد خبر 407425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.