برخورد با ورود موتورسیکلت به میدان نقش‌جهان تشدید می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: برخورد با تردد موتورسیکلت در میدان نقش جهان از امروز تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده ظهر امروز (شنبه) درآئین اختتامیه طرح ساماندهی بازار بزرگ اصفهان اظهار کرد: طرح ممنوعیت ورود خودرو و موتورسیکلت به میدان نقش جهان از سال ۹۲ اجرایی شد، طرحی که مورد تحسین مجامع بین‌المللی قرار گرفت و امروز همه از  این اتفاق خوشحال هستند.

وی با بیان اینکه پس از اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت و خودرو به میدان نقش جهان  سنگ فرش میدان در دستور کار قرار  گرفت و چهره میدان زیباتر شد، تصریح کرد: در کنار ساماندهی میدان، پیاده راه سازی خیابان سپاه و چهارباغ عباسی را داشتیم که نتیجه آن ایجاد نشاط اجتماعی در شهر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ریش سفیدان بازار اصفهان محافظ میراث فرهنگی بوده‌اند و از این میراث تاریخی نگهبانی کرده‌اند، افزود: باید این معماری و هنر را به نسل آینده تحویل دهیم و حتما آنها هم باید این میراث را حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه میدان نقش جهان در همه دنیا بی نظیر است، ادامه داد:  از این رو از امروز از ورود هر گونه موتورسیکلت به این میدان به شدت جلوگیری خواهد شد و از شهروندان یم خواهیم در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم نظم اجتماعی را با موفقیت دنبال کنیم.

کد خبر 407417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.