صدور ۱۰۶۹ اخطاریه به متصدیان مشاغل آلاینده مشهد

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۶۹ اخطاریه به متصدیان مشاغل آینده شهر مشهد ارایه شده است.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای کاهش آلودگی محیطی و ارتقاء سطح رفاه شهروندان و افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی، شهرداری با صنوف مزاحم و انبارهای ضایعات برخورد و نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.

وی افزود: تعداد دو هزار و ۱۰۶ مورد گزارش مشاغل مزاحم از سطح شهر ارسال شده که پس از بازدید انجام شده برای یک هزار و ۶۹ مورد اخطاریه به متصدیان مشاغل ارایه ‌شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۳۸ واحد آلاینده خدمات خودرویی در سطح شهر پلمب شده است، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفات مشاغل مزاحم، با استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ۲۳۸ واحد آلاینده پلمب و جهت ادامه فرآیندهای قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شد.

یعقوبی با بیان اینکه بیشترین اخطار و پلمب مربوط به منطقه دو شهرداری مشهد بوده است، خاطرنشان کرد: از بین واحدهای آلاینده بیشترین اخطاریه و پلمب مربوط به تعمیرگاه های خودرو گزارش شده است.

کد خبر 407410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.