سرنوشت سن سیرو در دستان شهرداری میلان

روزهای مهمی برای میلان و اینتر در حال سپری شدن است. روزهایی که سرنوشت ورزشگاه این دو تیم یعنی سن سیرو را مشخص می کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، گزارشات حاکی از آن است که هر دو باشگاه اینتر و میلان در تلاش هستند تا ورزشگاه جدیدی احداث کنند و خانه قدیمی خود را ترک کنند. دلیلی که سران این دوباشگاه برای ترک سن سیرو عنوان کرده اند، قدیمی بودن و دمده شدن این ورزشگاه است.

این در حالی است که ایده ابتدایی این دو باشگاه، تخریب ورزشگاه سن سیرو و ساخت ورزشگاه جدیدی در آن مکان بود. البته این ایده با مخالفت شورای شهر میلان مواجه شد و باشگاه ها دوباره به فرایند ایده پردازی بازگشتند.

بر همین اساس، به تازگی باشگاه های میلان و اینتر بیانیه ای در این رابطه صادر کرده اند که متن بیانیه به این شرح است:

باشگاه آث میلان و اف سی اینترناتسیونال مجدداً جلسه ای را در شورای شهر برگزار کردند تا دو ایده برای بازسازی مه آتزا و همچنین ساخت ورزشگاه جدید میلان در سن سیرو ارائه شود. این فرضیات مطابق با توافقات صورت گرفته همراه با رهنمودهای مدیران شهرداری ارائه شده و همانطور که در جلسه قبل نیز توافق شد، فرضیات شامل بازسازی مه آتزا به منظور انجام ورزش های پایه و همچنین افزودن امکانات تفریحی برای تبدیل سن سیرو به مکانی برای ارائه خدمات به مردم می شود. باشگاه ها به بررسی های اقتصادی و تکنیکی خود درباره ایده های ارائه شده ادامه می دهند و همیشه مطابق با دستورات و پیشنهادات شهرداری عمل خواهند کرد.

کد خبر 407374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.