فعالیت ۱۹ اکیپ برف‌روبی در شهر خوانسار

معاون خدمات شهری شهردار خوانسار از آماده‌باش ۱۹ اکیپ برفروبی شهرداری این شهر خبر داد.

محسن جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوانسار اظهار کرد: ۱۹ اکیپ برفروبی شهرداری از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا در شهر خوانسار به شهروندان ارایه خدمات کنند.

وی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی از ساعت ۴:۳۰ بامداد آغاز می‌شود، افزود: این عملیات و شن‌ریزی معابر با ۴۰ نیروی خدمات شهری و با استفاده از ۱۹ دستگاه در همه مناطق شهری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار خوانسار گفت: تاکنون ۱۵۰ تن شن و نمک در سطح شهر پاشیده شده و سه هزار کیسه شن و نمک بین شهروندان برای رفع یخ‌زدگی سطح معابر شهر توزیع شده است.

جاپلقی تأکید کرد: تاثیر ماسه نمک در آب کردن برف و یخ از گرمای آفتاب بیشتر است، البته در چند روز آینده به دلیل افت شدید دما در شهر خوانسار به مشارکت شهروندان در برف‌روبی و رفع یخ‌زدگی معابر نیاز داریم.

وی گفت: تمام  معابر سطح شهر بلافاصله پس از بارش برف بازگشایی می‌شود،اما به دلیل سرمای زیاد احتمال لغزنده بودن جاده‌ها وجود دارد که باید در هنگام رانندگی احتیاط شود.

معاون خدمات شهری شهردار خوانسار گفت: در هنگام برف روبی بازگشایی معابر منتهی به مراکز درمانی شامل بیمارستان و درمانگاه، آزمایشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی در اولویت کار کارکنان خدمات شهری قرار دارد.

جاپلقی خاطرنشان کرد: نبود کمربندی و کنارگذر در شهر خوانسار سبب عبور و مرور خودروهای سنگین از داخل شهر می‌شود و این موضوع گاهی در هنگام برف و لغزندگی معابر موجب بروز خسارات جبران ناپذیر برای شهروندان می‌شود.

کد خبر 407366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.