توزیع ۳۵۰ بسته از کمک‌های شهرداری به روستاهای صعب العبور سیستان

مشاور جوان شهردار اصفهان گفت: ۳۵۰ بسته از کمک‌های شهرداری اصفهان در شش روستای صعب العبور شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

احسان فردوسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد مرکزی ارایه کمک‌های شهرداری اصفهان در دهستان «کتیج» از توابع شهرستان فنوج مستقر شد تا اقلام ارسال شده را در بین خانواده‌های سیل‌زده توزیع کند.

وی با اشاره به توزیع ۳۵۰ بسته از کمک‌های شهرداری اصفهان در روستاهای صعب العبور شهرستان فنوج، تصریح کرد: در هر بسته ارسالی اقلامی همچون پوشاک بهداشتی، شامپو، برنج، پتوی گلبافت، کنسرو لوبیا و قارچ، نمک قوطی، روغن، مایع دستشویی، تن ماهی، نخود، ماش و عدس قرار داده شده بود.

رییس شورای مشاوران جوان شهردار اصفهان ادامه داد: این بسته‌ها ابتدا در دهستان «کتیج» دپو و سپس با استفاده از اطلاعات مسئولان محلی بین خانوارهای ساکن در روستاهایی که تاکنون امدادرسانی به آنها انجام نشده بود، توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسته‌های کمکی شهرداری اصفهان با استفاده از اطلاعات مردم محلی و نیروهای امدادی در شش روستای صعب العبور از جمله «کوه‌تنجیلان»، «کروچ»، «زبرینگ»، «کوردان»، «چیل‌کنار»، «کرحمت» و «مسکوتان» توزیع شد، گفت: بیشتر این روستاها که همچنان در محاصره سیل بودند، کم‌جمعیت بوده و بین ۱۰ تا ۵۰ خانوار در آنها زندگی می‌کردند.

فردوسی از بازگشت تیم اعزامی مشاوران جوان شهردار اصفهان در روز پنجشنبه هفته گذشته خبر داد و افزود: چندین بسته کمکی شهرداری اصفهان نیز توسط نیروهای امدادی در روستاها توزیع و گزارش آن ارسال شده است.

کد خبر 407352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.