تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله در دانشگاه آزاد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول ۹۹-۹۸ را ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را در نیمسال اول ۹۹-۹۸ به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، با توجه به شرایط نامساعد جوی در روزهای اخیر در سراسر کشور، به منظور مساعدت با دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برگزاری دفاع جلسات از پایان نامه و رساله تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه بلامانع است.

در این دستورالعمل تأکید شده است که تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله دکتری، تنها در صورت نداشتن منع آموزشی و تأیید شورای گروه آموزشی مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و داشتن کد پایان‌نامه، امکان‌پذیر است.

کد خبر 407337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.