تمهیدات ویژه شهرداری سنندج در ایام مبارک دهه فجر

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: شهرداری سنندج به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف پاسداشت هرچه باشکوه‌تر این ایام فرخنده و تداعی روزهای خاطره‌انگیز انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری از برگزاری جلسه برنامه‌ریزی جهت آماده‌سازی فضای محیطی سطح شهر به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور حماسه‌آفرینی ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها در مناسبت های ملی و مذهبی نقش بسزایی در راستای برگزاری مناسب برنامه های محتلف و آماده سازی سطح شهر بر عهده دارند، تصریح کرد: هرساله در راستای برگزاری باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر جلسات متعددی با همکاری سازمان ها و مناطق به منظور فراهم کردن فضاسازی مناسب سطح شهر در این ایام انجام می‌شود.

حیدری ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف پاسداشت هر په باشکوهتر این ایام، فرخنده و تداعی روزهای خاطره انگیز انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج خاطرشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، آذین‌بندی سطح معابر اصلی و میادین، نصب ریسه های پرچمی، نصب و جانمایی اِلمان های موضوعی و برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی از اهم اقدامات در این ایام است.

وی گفت: برای زیبایی محیط بصری سطح شهر متناسب با ایام دهه مبارک فجر و برقراری نظم و وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

حیدری اضافه کرد: مناطق، نواحی و سازمان های تابعه این شهرداری نیز با تعامل لازم فعالیت های خود را برای زیباسازی و تزیین شهر سنندج آغاز کرده‌اند.

کد خبر 407313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.