بازطراحی باجه‌های شارژ کارت بلیت اتوبوس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با تاکید شهردار اصفهان و هم‌افزایی مجموعه حمل ونقل با سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، بازطراحی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس و باجه‌های شارژ کارت بلیت شهر انجام خواهد شد.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تدابیر صورت گرفته، بی‌شک امسال و سال آینده سال خوبی برای حوزه حمل ونقل همگانی شهر اعم از اتوبوس و مینی‌بوس خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت باجه‌های شارژ کارت بلیت اتوبوس در شهر اصفهان، تصریح کرد: در جریان ناآرامی‌های اخیر، بعضی از باجه‌های شارژ کارت بلیت اتوبوس دچار مشکل شد که بلافاصله بازسازی و رنگ‌آمیزی تعدادی از آنها انجام شده و در آستانه نوروز نیز بخش دیگری از این باجه‌ها نونوار می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در حال حاضر باجه‌های شارژ کارت بلیت اتوبوس مطلوب و زیبنده این شهر نیست، افزود: ایستگاه‌های اتوبوس در شهر اصفهان برای افراد معلول و کم‌توان مناسب نیست، از این رو با تاکید شهردار اصفهان و هم‌افزایی مجموعه حمل ونقل با سازمان زیباسازی، بازطراحی و نوسازی ایستگاه‌ها و باجه‌های شارژ کارت بلیت اتوبوس در شهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بازسازی اتوبوس‌های فرسوده شهر، ادامه داد: از دو سال پیش بازسازی اتوبوس‌های فرسوده شهر آغاز شد و با توجه به انجام این روند با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت، شهر اصفهان به عنوان پایلوت بازسازی و نوسازی اتوبوس‌ در کشور انتخاب شد.

افتخاری با بیان اینکه روند بازسازی اتوبوس‌های فرسوده ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس شهر به صورت تولیدمحور و در محل کارخانه بازسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود دو کارخانه تولید خودرو در استان اصفهان، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده با کیفیت بسیار خوب پیش خواهدرفت، البته هدف مهم از بازسازی اتوبوس‌ها رفع مشکل دودزایی با استفاده از امکانات موجود است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه به زودی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم جمع‌آوری خودکار کرایه(AFC) و سیستم مکان‌یاب خودکار وسایل نقلیه (AVL) نصب و راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: احیاء و احقاق حقوق شهروندی در پرداخت الکترونیک مستلزم بروزرسانی این سیستم بود که با سیستم جدید این امر محقق و از تضییع حقوق شهروندان جلوگیری می‌شود.

افتخاری تصریح کرد: سیستم‌های نظارتی و حوزه بهره‌ برداری و برنامه‌ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی از این ابزار قدرتمند می‌تواند برای برنامه‌ریزی‌های آینده خود استفاده کند تا میزان بهره وری و رضایتمندی شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی منظم کلانشهر اصفهان افزایش یابد.

کد خبر 407301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.