۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
آماده‌باش آتش‌نشانی رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آماده‌باش آتش‌نشانان، ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی این شهر برای مقابله حوادث ناشی از بارش برف خبر داد.

 بابک رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به چارت تعیین شده، نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از روزهای گذشته در آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف احتمالی هستند.

وی افزود: ۱۴ دستگاه خودروی آتش‌نشانی سنگین به همراه نیرو، بکسل، زنجیر چرخ و تجهیزات اولیه امداد از اوایل زمان بارش برف تا پایان در مسیرهای معین شده به طور منظم در حال گشت‌زنی خواهند بود.

رییس سازمات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه به منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، نیروهای گشت‌ در شیفت‌های سه ساعته سازماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت نیروهای سازمان که در شیفت‌های استراحت هستند در صورت ضرورت به ایستگاه‌های آتش‌نشانی فراخوان خواهند شد.

رمضانی از تهیه نمک و شن برای خودروهای نمک‌پاش و برف‌روب از ماه‌های گذشته خبر داد و اضافه کرد: دو اکیپ سیار تعمیرات ماشین‌های آتش‌نشانی به همراه تجهیزات یدکی خریداری شده و آماده خدمت‌رسانی است.

وی اظهار کرد: ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی برای پاسخگویی شبانه‌روزی به شهروندان با ۱۰ خط تلفن ۱۲۵ در حال آماده‌باش است و همه ساعته آمار تماس و تعداد حوادث به روابط عمومی سازمان و خبرنگاران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در طول روزهای پر کار آتش‌نشانان، افسران ارشد این سازمان نیز در کنار تمامی آتش‌نشانان در ۱۴ ایستگاه رشت در آماده‌باش کامل خواهند بود.

کد خبر 407298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.