فرهاد علیه همه/ بردیم یا باختیم؟

"فرهاد علیه همه" و "بردیم یا باختیم؟" از مهم ترین عناوین روزنامه های امروز(شنبه) صبح است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه پنجم بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "ما که رفتیم آسیا" از پیروزی نسبی ایران در ماجرای میزبانی ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا نوشت، میزبانی که البته شامل بازی‌های پلی آف نمی‌ شود و استقلال و شهر خودرو باید بازی‌ هایی که مقرر بود در ایران برگزار شود را در کشور ثالث برگزار کنند.

"گل" با عنوان "بردیم یا باختیم" از واکنش منفی برخی اهالی ورزش به میزبانی ایران در بازی‌های پلی آف در خارج از کشور نوشت، انتقادی به حق که می‌تواند باعث حذف دو نماینده ایران در بازی‌های پلی آف شود و تلخ‌تر از آن می‌تواند حسرت میزبانی آسیایی مشهدی‌ها باشد.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تضمین میزبانی ایران، عقب نشینی AFC بود" از اظهارات انصاری فرد در خصوص برگشتن میزبانی ایران در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا نوشت عقب نشینی که البته نیمه کاره ماند.


"هدف" با عنوان "ما خانه به دوشیم" از روزهای تلخ فرهاد مجیدی در استقلال نوشت، روزهایی که با انتخاب او و انتقادات هواداران استقلال، نداشتن زمین تمرین و گرفتن حق میزبانی در بازی پلی آف روزهای زیبایی را برای فرهاد و استقلال رقم نمی‌زند و پیروزی مقابل الکویت می‌تواند جای خالی کردن حرص استقلالی‌ها باشد.


"فرهاد علیه همه" عنوان" ایران ورزشی" در خصوص اظهارات انتقادی اخیر فرهاد مجیدی است، کسی که مهم ترین منتقد بازی در کشور ثالث در مرحله پلی آف بود و امروز باید در همان کشور ثالث مقابل رقیب کویتی صف آرایی کند.


"پیروزی" با عنوان "بیرو رفت و برگشت" از توافق ناگهانی بیرانوند با خنک بلژیک و حضور ناگهانی او در تمرین سرخپوشان نوشت، رفت و برگشتی عجیب که به اعتقاد برخی بهانه‌ای برای افزایش قرارداد او در پرسپولیس است.


"دوباره عشق" عنوان "صدای سپاهان" در خصوص شروع نیم فصل دوم برای طلایی پوشان اصفهانی است، شروعی که می‌تواند شروع خیزش دوباره طلایی پوشان برای قهرمانی در لیگ باشد.


"سبز سبزم" با عنوان "حالا از شما انتظار داریم" از مصاف امروز ذوب آهن با پارس جنوبی جم در فولاد شهر و نیاز گاندوها به حمایت هواداران نوشت، حمایتی که می‌تواند شروع عصر جدید نیمه سبز اصفهان باشد.

کد خبر 407297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.