"Motorola Razr" به بازار عرضه می‌شود

نخستین گوشی هوشمند تاشو موتورولا به نام "Motorola Razr" به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این انتظار می‌رفت گوشی تاشو موتورولا ریزر، ماه گذشته وارد بازار شود، اما این محصول نیز همانند بسیاری از گوشی‌های تاشو دیگر از جمله گلکسی فولد سامسونگ با تاخیر روانه بازار خواهد شد. این گوشی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و شرکت موتورولا علت تاخیر عرضه محصول خود را تقاضای بسیار زیاد آن عنوان کرده است.

Motorola Razr دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی، رزولوشن ۸۷۶ * ۲۱۴۲ و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است؛ بعد از تا کردن این گوشی، با یک نمایشگر بیرونی ۲.۷ اینچی با رزولوشن ۶۰۰ * ۸۰۰  رو به رو می‌شویم. در این صفحه نمایش، اطلاعاتی مانند زمان، وضعیت باتری، سیگنال و اعلان‌ها قابل مشاهده است.

حتی زمانی که گوشی در حالت تا شده قرار دارد نیز کاربر می‌تواند اعلان‌ها را رد و یا پاسخ دهد. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و فلش LED در قسمت زیر نمایشگر این گوشی قرار گرفته است که در صورت بسته بودن گوشی نیز می‌توان با استفاده از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی و نمایشگر ثانویه عکس سلفی گرفت؛ کیفیت فیلبرداری این گوشی ۱۰۸۰ پیکسل با ۳۰ فریم در ثانیه است.

گوشی Motorola Razr به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام و باتری ۲۷۳۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. این مدل گوشی دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این، شرکت موتورولا از سیستم عامل اندروید  ۹ پای و سیستم بیومتریک قفل‌گشایی از جمله تشخیص اثر انگشت برای این گوشی استفاده کرده است.

حسگر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی قرار گرفته و این گوشی دارای پورت USB-C است. Motorola Razr در تاریخ ۱۷ بهمن با قیمت هزار و ۴۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. پیش‌سفارش این دستگاه نیز از ۶ بهمن آغاز خواهد شد؛ به نظر می‌رسد این نسخه از گوشی موتورولا در یک رنگ مشکی به بازار عرضه شود.

کد خبر 407289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.