مجیدی: به خاطر هواداران به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دلیل قانع کننده‌ای پیدا نکردم که چرا باید در خارج از ایران به میدان برویم و فقط به خاطر هواداران اینجا هستیم و امیدوارم موفق شویم.

«فرهاد مجیدی» سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با الکویت افزود: تا به این لحظه که در نشست خبری حضور دارم دلیل قانع کننده‌ای برای خودم و بازیکنان استقلال پیدا نکردم که چرا این دیدار باید در خارج از ایران برگزار شود. با همه احترامی که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا قائل هستم و در ۲۰ سالی که فوتبال بازی می‌کنم خاطره خوبی از این کنفدراسیون دارم که همواره به دنبال صلح و دوستی است اما برای من قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر AFC احترام می‌گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می‌رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

وی تصریح کرد: استقلال با تیم‌های هم‌گروه خود فرق دارد. ما ۲ مرتبه قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم‌های هم گروه در کویت، قطر یا امارات بازی کنند، ورزشگاه خالی است، اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب ورزشگاه آزادی و بازی در مقابل یکصد هزار هوادار ایرانی صحبت می‌کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد چرا که ۳۰ میلیون هوادار داریم و امروز اگر اینجا هستیم به خاطر هواداران است.

سرمربی استقلال درباره آماده‌سازی این تیم اظهار داشت: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با پیروزی بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی‌پوشان برای پرواز به دبی و تاخیر ۸ ساعته در این مسیر گفت: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.  از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می‌کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال روز شنبه ۵ مهرماه از ساعت ۱۷:۵۰ به مصاف الکویت خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی باید برابر الریان قطر دیدار کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 407277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.