اختلاف نظرها پلاسکو را به بن‌بست کشاند

سخنگوی شورای شهر تهران معتقد است ساخت بدون پروانه پلاسکو، علت به بن‌بست خوردن بازسازی آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا در صفحه توییتر خود با اشاره به اختلاف نظرهای شهرداری با بنیاد مستضعفان بر سر پلاسکو، نوشت: یک سال و نیم قبل، نسبت به ساخت بدون پروانه پلاسکوی جدید، اظهار نگرانی کردم. گفتم و نوشتم که اختلاف نظرها بعدها کار را به بن‌بست می‌کشاند. توجه نکردند و حالا، اختلاف نظرها عیان شده است؛ اختلاف در متراژ ساخت و در محاسبه عوارض آن.

این عضو شورای شهر تهران همانگونه که در توییت بالا نوشته، پیشتر نیز در توییت دیگری نوشته بود: اگر ساخت پلاسکو بدون اخذ پروانه آغاز شود، گذشته از اینکه خلاف قانون است، بیم آن هست که اختلاف نظر طرفین بعدها کار را به بن بست بکشاند. باید درخواست مالک به کمیسیون ماده ٥ برود، بر اساس رای کمیسیون، پروانه صادر شود و بعد عملیات اجرایی با حمایت همه ذینفعان به سرعت و قوت آغاز شود.

گفتنی است چند روزی از سومین سالگرد آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو می‌گذرد اما همچنان بازسازی این ساختمان به پایان نرسیده است؛ بنیاد مستضعفان به عنوان مالک و سازنده ساختمان به کسبه پلاسکو وعده داده که در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ آن را بازسازی کند؛ وعده‌ای که به‌خاطر اختلاف بنیاد با شهرداری تهران ممکن است در زمان مشخص شده عملی نشود.

کد خبر 407231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.