ماشین سازی- سپاهان/ عملیات بازگشت به صدر از تبریز کلید می‌خورد

نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار برابر ماشین سازی برای سپاهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های ماشین سازی تبریز و سپاهان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ماشین سازی و سپاهان

شنبه، ۵ بهمن، ساعت ۱۵:۰۰

پخش زنده: شبکه‌های سهند و اصفهان (فقط نیمه نخست)

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی

داور: امیر عرب براقی

آخرین رویارویی: سپاهان یک- ماشین سازی صفر

رونمایی از ماشین سازی با کادر فنی جدید

تیم فوتبال ماشین سازی که نیم فصل نخست خوبی را با سرمربیگری رسول خطیبی پشت سر گذاشت و در آغاز و پایان آن استقلال را شکست داد، در حالی نیم فصل دوم را با سرمربی جدید آغاز می‌کند که گفته می‌شود اختلافات خطیبی با مالک ماشین سازی سبب جدایی او از این تیم با وجود موفقیتش شده است.

حالا اما در نیم فصل دوم ماشین سازی با سرمربیگری احد شیخ لاری پا به مسابقات می‌گذارد. شیخ لاری که در این فصل در کادر فنی تراکتور حضور داشت، یکی از مهاجمان شاخص فوتبال آذربایجان در دهه ۶۰ بود. او هرچند در این سال‌ها حضور پر رنگی در فوتبال نداشته است اما با به روز کردن علم مربیگری خود، به دنبال چشیدن ثمره آن در تیم جدیدش است.

ماشین سازی در تعطیلات نیم فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و همین موضوع سبب شد دو مهره تاثیرگذار این تیم یعنی سامان نریمان جهان و احمد زنده روح از این تیم جدا شوند، البته با حل شدن مشکلات مالی و بهتر شدن شرایط روحی بازیکنان تیم با حضور شیخ لاری، ثبات و همدلی به ماشین سازی بازگشته است و باید دید این تیم با کادر فنی جدید در نیم فصل دوم چه می‌کند.

سپاهان به دنبال بازگشت به صدر جدول

هرچند سپاهان در طول نیم فصل نخست بیش از هر تیم دیگری صدرنشینی در جدول را چشیده بود اما شکست آنها برابر صنعت نفت، باعث شد عنوان صدرنشینی نیم فصل به پرسپولیس برسد و سپاهان با ۳ امتیاز کمتر، در رده دوم جدول قرار بگیرد.

سپاهان در آغاز دور برگشت اما با توجه به بازی سخت پرسپولیس برابر تراکتور، این شانس را دارد که با پیروزی برابر ماشین سازی حداقل اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند. شاگردان امیر قلعه نویی البته خوب می‌دانند بازی با ماشین سازی آن هم در تبریز کار آسانی نیست زیرا همین تیم در این فصل یقه تیم‌های مدعی مثل استقلال و تراکتور را در ورزشگاه خانگی‌اش گرفته است.

طلایی پوشان اصفهانی که در نیم فصل دوم رقابت‌های آسیایی را هم در پیش دارند، در تعطیلات نیم فصل با جذب ۴ بازیکن در همه مناطق زمین یکی از فعال‌ترین تیم‌های لیگ بودند. سپاهان محمد طیبی را به عنوان دفاع وسط به جای عزت الله پورقازی گرفت که به دلیل پارگی رباط صلیبی‌ فصل را از دست داده بود، همچنین مهدی ترکمان، یکی از مدافعان چپ باکیفیت لیگ جذب سپاهان شد تا رقابت در جناح چپ دفاعی سپاهان به اوج برسد. سپاهان همچنین در فاز هجومی سروش رفیعی را به عنوان رقیب برای ولادیمیر کومان در پست هافبک بازیساز جذب کرد و محسن الغسانی، مهاجم عمانی نیز به عنوان رقیب کی‌روس استنلی در پست مهاجم هدف جذب شد.

سپاهان فردا در حالی به مصاف ماشین سازی می‌ورد که کاپیتان خود مهدی کیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی ماشین سازی:

حامد لک، ادواردو ، شاهین توکلی، عزیز معبودی، محمد مسلمی پور، قائم اسلامی خواه، محمد خرم الحسینی، محمد قادری، بابک مرادی، عرفان افراز و علی آل کثیر

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، گئورگی گولسیانی، سعید آقایی، امید نورافکن، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روس استنلی

کد خبر 407230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.