ماشین‌آلات برف‌روبی شهرداری‌ها آماده باشد

فرماندار بروجرد گفت: ماموران شهرداری از قبل ماشین آلات برف روب و نمک پاش را باید آماده کنند تا در مواقع بحران غافلگیر نشوند.

به گزارش ایمنا، عبدالرحیم رحیمی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجرد، اظهار کرد: اولویت اول در بازگشایی راه‌های اصلی است و بعد از آن راه‌های روستایی و فرعی بازگشایی می‌شود.

وی تصریح کرد: آماده‌باش ادارات ستاد بحران در صورت نیاز با یک پیامک اطلاع رسانی می‌شود و روسای ادارات باید پای کار باشند، در جریان بارش برف سنگین کمبود ماشین آلات برف روب و تجهیزات شهرداری‌ها باعث بحران شد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه ۹۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان که براثر بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد، اضافه کرد: ماموران شهرداری از قبل ماشین آلات برف روب و نمک پاش را باید آماده کنند تا در مواقع بحران غافلگیر نشوند.

رحیمی با اشاره به عملکرد خوب ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: باید آمادگی خود را برای بارش های بعدی که سازمان هواشناسی اعلام کرده بیشتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیاز است تا اطلاع رسانی به دهیاران برای آمادگی بارش‌های روزهای آینده انجام شود تا سوخت مورد نیاز روستاها و انتقال بیماران نیازمند به بیمارستان و زنان باردار به شهر در دستور کار باشد.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه باید آمادگی مواجهه با برودت هوا را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده داشته باشیم، گفت: ادارات نباید وسایل گرمایشی و برق را در وقت غیر اداری روشن بگذارند و برای صرفه جویی و جلوگیری از قطع احتمالی برق و گاز صرفه جویی در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 407224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.