۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
پویش "منش" در کرج اجرا شد

شهردار کرج با بیان اینکه پویشِ مشارکت و نظارت شهروندان "منش" در روزهای برفی و بارانی در این شهر اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح با هدف تقویت فرهنگ شهروندی و مشارکت شهروندان با مجموعه مدیریت شهری کرج اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علی کمالی‌زاده اظهار کرد: به منظور جلوگیری از یخبندان در کوچه‌ها و معابر فرعی و تسهیل در تردد شهروندان همچنین ارتقای امنیت آنان، برای اولین بار در کرج کیسه‌های ماسه و نمک جلوی درب منازل توزیع شد.

وی با بیان اینکه پویشِ مشارکت و نظارت شهروندان "منش" در روزهای برفی و بارانی اجرا می‌شود، افزود: این طرح با هدف تقویت فرهنگ شهروندی و مشارکت شهروندان با مجموعه مدیریت شهری کرج اجرا خواهد شد.

شهردار کرج با اشاره به تلاش کارکنان معاونت خدمات شهری این شهرداری برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ابراز رضایت از اقدامات انجام شده است، گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های مرحوم زین العابدینی(معاون پیشین خدمات شهری شهردار کرج) پویش مشارکت‌ نظارت شهروندی (منش) پیگیری و اجرا و با موفقیت نیز همراه بوده است.

کمالی‌زاده با بیان اینکه طرح پویش مشارکت نظارت شهروندی با محوریت توزیع کیسه‌های ماسه و نمک و زنجیر چرخ اجرا می‌شود، هدف از اجرای این طرح را تقویت حس مشارکت میان شهروندان عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح در فرآیند طراحی و اجرا میان شهروندان علاوه بر افزایش مشارکت مردمی، رضایت شهروندان نیز محقق می‌شود.

وی گفت: توزیع زنجیر چرخ و آموزش بستن آن در بین شهروندان، پخش بسته‌های ماسه و نمک در اماکن عمومی شامل بیمارستان، مدارس و درب منازل از جمله اقداماتی است که در این پویش انجام می شود.

شهردار کرج با اشاره به خرید ۴۰۰ هزار کیسه شن و ماسه افزود: با توجه به اینکه زمان بارش برف تردد در مناطق شمالی سخت تر از دیگر مناطق است، ۸۰ هزار عدد از این کیسه‌ها در مناطق بالادستی و شمالی شهر توزیع شد تا شهروندان هنگام بارش از این کیسه‌ها استفاده کنند و تردد با مشکل همراه نباشد.

کمالی‌زاده با اشاره به توزیع زنجیر چرخ‌های خریداری شده به شهروندان گفت: پاکبانان برای بستن این زنجیر چرخ ها با همکاری رانندگان آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در مسیرهایی که به دلیل لغزندگی یا گیر کردن خودروها در برف مسدود شده بود، از زنجیر چرخ‌ها برای استفاده خودروها و باز شدن مسیر استفاده شد.

کد خبر 407223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.