هنر باید در ذهن کودکان اصفهانی نقش ببندد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با استمرار مدارس تابستانه صنایع دستی در پاییز و زمستان سال جاری که در موزه هنرهای معاصر برگزار شد، سعی در آموزش و گسترش هنر صنایع دستی در میان کودکان و نوجوانان داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (پنجشنبه) در اختتامیه مدرسه پاییزی و افتتاخیه مدرسه زمستانه صنایع دستی اصفهان با اشاره به اهداء نشان شهر دوستدار کودک به اصفهان توسط یونیسف، اظهار کرد: این اتفاق که به‌زودی خواهد افتاد می‌تواند نام اصفهان را در دنیا شناسانده و باعث جذب اعتبارات بین‌المللی برای اجرای برنامه‌های شهری شود.

وی افزود: با استمرار مدارس تابستانه صنایع دستی در پاییز و زمستان سال جاری که در موزه هنرهای معاصر برگزار شد، سعی در آموزش و گسترش هنر صنایع دستی در میان کودکان و نوجوانان داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه وقتی هنر در ذهن فرزندان این شهر نقش ببندد، بر زندگیشان ماندگار شده و چراغ راه آینده آنان می‌شود، تصریح کرد: تسلط به زبان دوم، فعالیت در یک رشته ورزشی برای جلوگیری از ایستا بودن و فقر حرکتی و آموختن یک رشته هنری، به مثابه سه محور یک مثلث است که کودکان باید به آن مسلح شوند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای شکوفایی استعدادهای کودکان، خاطرنشان کرد: شورای شهر برای شهرداری اصفهان بیش از ۳۳۰ ماموریت تعریف کرده و در این میان نگاه ویژه‌ای به مباحث هنری، ورزشی و فرهنگی داشته است زیرا طبق نظرسنجی‌ها این حوزه خواسته بحق شهروندان اصفهانی است.

کد خبر 407206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.