شکست سنگین ذوب آهن در بازی خانگی

تیم بسکتبال ذوب آهن در یک بازی خانگی در مقابل تیم صنعت آویژ مشهد شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_پنجشنبه ۳ بهمن‌ماه، تیم ذوب آهن اصفهان در چهارچوب هفته ۲۱ لیگ برتر بسکتبال در سالن ملت میزبان تیم آویژ صنعت مشهد بود که این دیدار با نتیجه ۸۳ بر ۵۴  به سود آویژ صنعت مشهد به پایان رسید.

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: سیامک ترابی خواه، مجتبی رجائی، پویا یخچالی، محمد زارعی، رسول سلطانیان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوشدونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری، نمانیا مسوویچ و جاناتان دوگبو

ترکیب تیم آویژ صنعت مشهد: کورین هنری، الولفضل سیدی، عماد سلمانی، سجاد ابراهیمی، مهدی اسماعیلی، مهدی افخمی، سعید صادقی، علیرضا مرتضوی، امیرحسین کاکاری، صالح فروتن، علی نصیری و علیرضا علیزاده

کوارتر اول:

این بازی با شروع جنگنده هر دوتیم آغاز شد و دو تیم دوش به دوش یکدیگر پیش می‌رفتند و بازیکنان خارجی در امتیازگیری این بازی نقش مهمی را ایفا می‌کردند. تیم ذوب آهن توانست در دقایق پایانی از تیم آویژ صنعت پیش بیوفتد و این کوارتر را با نتیجه نزدیک ۱۹ بر ۱۷ به پایان برساند.

کوارتر دوم:

تیم آویژ صنعت این کوارتر را طوفانی آقاز کرد و توانست در همان ابتدای این کوارتر از تیم ذوب آهن پیشی بگیرد. تیم ذوب آهن در پنج دقیقه ابتدایی این کوارتر نتوانست امتیازی را کسب کند؛ در ادامه تیم آویژ صنعت به بازی خوب خود ادامه داد و توانست اختلاف خود را زیاد کند و با نتیجه ۳۷ بر ۲۵ این کوارتر را به پایان رساند.

کوارتر سوم:

تیم آویژ صنعت این کوارتر را نیز با یک بازی حساب شده شروع کرد و توپ های تیم ذوب آهن را دفاع می‌کرد. در اواسط این کوارتر تیم آوسژ صنعت اختلاف خود را با تیم ذوب آهن به ۲۰ امتیاز رساند. تیم ذوب آهن با توجه به تلاشی که انجام داد بازهم نتوانست امتیاز خود را با تیم مشهد کم کند. تیم آویژ صنعت این کوارتر را نیز با پیروزی۵۸ بر ۳۶ پشت سر گذاشت.

کوارتر چهارم:

در این کوارتر بازهم تیم مهمان بود که بازی را خیلی خوب آغاز کرد و توانست امتیاز های پشت سر هم را کسب کند، تیم آویژ صنعت با پرتاب های سه امتیازی دقیق خود توانست این اختلاف را زیاد کند و این دیدار را با نتیجه ۸۳ بر ۵۴ به پایان رساند و پیروز شد. 

حواشی بازی:

حدود ۲۰۰ هوادار برای تماشای این بازی به سالن ملت اصفهان آمده بودند.

در کوارتر سوم هواداران اعتراضات شدیدی را به داور انجام دادند.

هواداران تیم ذوب آهن به دلیل نتایج ضعیف تیم بسکتبال ذوب آهن علیه "مهران حاتمی"، سرمربی این تیم شعارهایی را سر دادند.

کد خبر 407202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.