بهره‌برداری از ۱۴ طرح در گنبدکاووس در دهه فجر

شهردار گنبدکاووس گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی این شهرداری با هزینه ۲۱۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در این ایام آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، منصور طعنه‌گنبدی اظهار کرد: بهره‌برداری از مرحله نخست کشتارگاه صنعتی و سایت زباله شهرداری و خرید زمین آن در اطراف روستای آقچلی، خرید بالابر ۳۰ متری برای آتش‌نشانی و دو دستگاه کامیون کمپرسی، تکمیل و بهره‌برداری از واحد سنگ‌شکن شهرداری و افتتاح پل دوم گدم‌آباد از جمله طرح‌های عمرانی قابل افتتاح این شهرداری در ایام دهه فجر امسال است.

وی افزود: بخش دیگری از پروژه‌های عمرانی شهرداری گنبدکاووس مربوط به حوزه عمران برخی معابر و کوچه‌های این شهر از جمله جدول‌بندی، زیرسازی و آسفالت معابر، موزاییک فرش پیاده‌روهای معابر اصلی و مرکزی شهر، اجرای نهر وسط معابر، اجرای جداول و کانال‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و بتن‌ریزی معابر با عرض کمتر از ۱۰ متر است.

شهردار گنبدکاووس اضافه کرد: در ایام دهه فجر امسال عملیات اجرایی و اصلاح هندسی میدان امام حسین(ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر با اعتبار پیش‌بینی شده پنج میلیارد ریال و با هدف تسهیل و روان‌سازی ترافیک آغاز می‌شود.

طعنه‌گنبدی با اشاره به وقوع سیل روزهای آغازین امسال در این شهر، گفت: این رخداد طبیعی به بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های شهری آسیب زد که بخشی از منابع مالی شهرداری برای ترمیم و بهسازی آن هزینه شد.

وی افزود: بودجه عمرانی شهرداری گنبدکاووس درسال جاری از کل بودجه ۸۲۰ میلیارد ریالی آن، ۴۶۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که بخشی از آن صرف طرح‌های عمرانی هفته دولت و جبران خسارت سیل امسال شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 407165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.