ادامه عملیات برف تکانی درختان و برف روبی معابر بوستان‌های قزوین

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری شهرداری قزوین گفت: با توجه به بارش خوب برف، با تلاش ۱۰۴ نفر نیروی ستادی و عملیاتی، امور برف روبی معابر بوستان ها و حفاظت از درختان شهر در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، محمدصادق مظفری اظهار کرد: همزمان با آغاز بارش برف و طی فراخوان و آماده باش نیروهای نظارتی و عملیاتی، امور برف تکانی درختان با اولویت درختان سوزنی برک جهت جلوگیری از شکستگی شاخه ها، برف روبی معابر بوستان ها، حفاظت از تاسیسات و همچنین راه اندازی سیستم های گرمایشی نمازخانه ها در دستور کار سازمان قرار گرفته است.  

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهری شهرداری قزوین با اشاره به آسیب تعدادی از شاخه های درختان ادامه داد: ایمن سازی درختان حادثه ساز که در مواردی منجر به آسیب شبکه برق شده بود، با هماهنگی مدیر مقابله با بحران سازمان و همکاری نیروهای شرکت توزیع نیروی برق جنوب با رعایت موارد ایمنی، رفع خطر و از بروز حوادث بعدی جلوگیری شد.

وی از حضور ناظرین دستگاه نظارت سازمان در سطح مجموعه های فضای سبز و نظارت بر نحوه عملکرد پیمانکاران خبر داد و گفت: تمام نیروهای عملیاتی با تجهیزات لازم در سطح مجموعه های فضای سبز حضور فعال دارند.

کد خبر 407163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.