گرم‌خانه ابهر میزبان مسافران و افراد بی‌خانمان

شهردار ابهر از آمادگی در گرم‌خانه شهرداری ابهر برای میزبانی از مسافران و افراد بی‌خانمان در شب‌های سرد زمستانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها اظهار کرد: گرم‌خانه شهرداری ابهر به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و مسافران و افراد بی‌خانمان می‌توانند از خدمات و امکانات آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح‌ کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان در سطح شهر با شماره تلفن۰۲۴۳۵۲۷۹۰۰۰ تماس حاصل کنند.

شهردار ابهر از آماده‌باش کامل ستاد برف‌روبی و عملیات زمستانی شهرداری ابهر برای مقابله با برف و یخبندان نیز خبر داد و اضافه کرد: نظر به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف از ساعات اولیه چهارشنبه‌ شب، همه نیروهای اجرایی و عملیاتی زیرمجموعه به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حالت آماده‌ باش قرار گرفتند.

ذوالقدری‌ها افزود: به‌ منظور خدمات‌رسانی سریع و بهینه، هماهنگی لازم با معاونت‌ها و واحدهای زیرمجموعه ستاد، از جمله معاونت خدمات شهری، معاونت فنی و عمرانی، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان ترافیک و حمل و نقل، واحد فضای سبز و پارک های شهرداری صورت گرفته است.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در زمان بارش برف از پارک خودروهای خود در حاشیه معابر خودداری کنند تا ضمن همکاری در تسریع فعالیت خودروهای برف‌روبی شهرداری، از وارد شدن خسارت به خودروها نیز جلوگیری بشود.

ذوالقدری‌ها از پخش ۳۰۰ تن ماسه و نمک در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: گشت عملیات برف‌روبی نیز به‌صورت شبانه‌روزی در سطح شهر فعال است تا در صورت نیاز به مسافران و همشهریان خدمات ارایه دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 407159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.