بارش ۳۸ سانتی متر برف در فریدونشهر/ هوا سردتر می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج امواج ناپایدار از روی استان، گفت: روز جمعه با استقرار جوی پایدار در اصفهان، کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج امواج ناپایدار از مناطق شرقی استان، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی بسیاری از مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر خواهد بود و در  نیمه غربی و شرقی استان اصفهان نیز احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز جمعه جوی نسبتا پایدار در استان حاکم می شود، افزود: افزایش ابر و وزش باد فردا پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود؛ همچنین مه صبحگاهی و بارش برف در مناطق غربی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش دو تا سه درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و داران و فریدونشهر با میانگین ۱۲ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

عزتیان افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد. وی با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش از فریدونشهر به میزان ۳۸ سانتی متر برف گزارش شده است.

کد خبر 407152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.