ارایه خدمات اضطراری به ۲۵۰ مسافر در اراک

شهردار اراک گفت: بیش از ۲۵۰ مسافر در شبانه روز اخیر به‌دلیل شدت بارش برف در چهار مکان اسکان اضطراری شهری اراک مستقر شدند و خدمات دریافت کردند.

به گزارش ایمنا، محمد کریم شفیعی اظهار کرد: با توجه به شدت بارش برف و کولاک در شامگاه چهارشنبه وضعیت جاده‌ها و معابر مناسب نبود و به همین دلیل نمازخانه پایانه‌های مسافربری شهرداری، ایستگاه ۱۷۰ آتش نشانی کوی علی ابن ابیطالب(ع)، ایستگاه آتش نشانی کوی حضرت ولیعصر(عج) و سالن شهیدان ثامنی واقع در خیابان قائم مقام فراهانی برای اسکان ضروری شهروندان، مسافران عبوری و در راه ماندگان خدمات رسانی اضطراری ارایه کرد.

وی ادامه داد: افراد مستقر شده در این اماکن پذیرایی شدند و امکان شب‌گذرانی برای آنها مهیا شد.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: از صبح روز چهارشنبه تاکنون یک‌هزار و ۶۰۰ نیروی انسانی با ۹۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین در پنج ناحیه شهرداری اراک اقدام به پاکسازی معابر شهری کردند و این مهم همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی اراک تمامی مراکز توزیع نمک و ماسه در سطح شهر را شارژ کرده‌اند.

شفیعی ادامه داد: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر کاهش ۱۰ درجه‌ای هوا در ۲۴ ساعت آتی ماموریت برف‌روبی و پاکسازی معابر شهر اهمیت زیادی دارد چرا که اگر تبدیل به یخ شود لغزندگی ناشی از آن شهروندان را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین تمامی توان شهرداری در پاکسازی خیابان‌ها به کار گرفته شده است.

شهردار اراک گفت: ۸۵ نیروی شهرداری اراک نیز کار درخت‌تکانی را برعهده دارند که از روزگذشته تاکنون فضای سبز بخش‌هایی از اراک تکانده شده و از مردم تقاضا می‌شود برای کاهش آسیب به درختان در این موضوع با شهرداری همکاری داشته باشند و درختای محله‌ خود را از برف سبک کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 407140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.