طراحی تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) سمنان در مراحل پایانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) اکنون در مرحله پایانی طراحی و مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد.

به گزارش ایمنا، مسعود میرشفیعی اظهار کرد: ساخت تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) در این شهر با هدف اتصال کمربندی به داخل شهر و کمک به رونق گردشگری شهر ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: تا کنون برای طراحی و آغاز عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان با بیان اینکه نامگذاری تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) توسط کمیته‌ای در شورای شهر سمنان انجام می‌شود، گفت: میدان امام حسن(ع) در امتداد جاده کمربندی شهر سمنان واقع شده که ساخت تقاطع غیر همسطح در این منطقه موجب هدایت مسافران به داخل شهر و در نتیجه رونق گردشگری می‌شود.

میرشفیعی تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) مسافران محور مشهد به تهران را به داخل شهر هدایت و دسترسی از داخل شهر به محور اصلی به سمت تهران را امکان‌پذیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) براساس طرح تفضیلی به منظور رونق گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان اظهار کرد: مسیر مشهد به تهران در نزدیکی پل جهاد این شهر یک ورودی به داخل شهر دارد و چنانچه مسافر از این ورودی به هر دلیل عبور کند دیگر راهی برای ورود به داخل شهر ندارد و ساخت تقاطع غیرهمسطح در میدان امام حسن(ع) این مساله را رفع می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 407121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.