دومین تکذیب در ۴۸ ساعت؛ بیاسی می‌آیی؟

بعد از تکذیب مذاکره با فدراسیون برای تیم ملی توسط دایی و قلعه نویی، بیاسی بیش از پیش به نیمکت تیم ملی نزدیک شده است.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه سوم بهمن‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چانه زنی برای فرار از محرومیت" از مذاکره نمایندگان ایران در کوالالامپور نوشت، مذاکره‌ای که درخواست اول و آخر نمایندگان ایران از AFC تضمینی برای میزبانی در دور برگشت است، میزبانی که تحقق آن یک پیروزی برای ایران در جنگ سیاسی کنفدراسیون آسیا و ایران است.

"گل" با عنوان "استقلال و شهرخودرو پلی آف بازی می‌کنند" از تصمیم فدراسیون مبنی بر قبول برگزاری بازی در کشور ثالث برای بازی‌های پلی آف است، تصمیمی که البته تحقق آن وابسته به تضمین میزبانی در دور برگشت است.

"فرهیختگان" با عنوان "مذاکرات کوالالامپور پیش شرط شکایت به CAS" از مذاکرات دنباله دار نمایندگان ایران در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، مذاکراتی که بسیاری به موفقیت ایران در آن امیدوارند.

"هدف" با عنوان "بیاسی می‌آیی" از تکذیب مذاکره با تیم ملی توسط قلعه نویی و دایی نوشت، تکذیبی که نام بیاسی را بیش از پیش به نیمکت تیم ملی نزدیک کرده است.

"ایران ورزشی" با عنوان "دومین تکذیب در ۴۸ ساعت" از تکذیب مذاکره با تیم ملی توسط قلعه نویی نوشت، این تکذیب در حالی صورت گرفت که حیدر بهاروند رییس فدراسیون فوتبال نام قلعه نویی و دایی را برای گزینه‌های داخلی تیم ملی به کار برد اما هر دوی آنها مذاکره را تکذیب کردند.

"پیروزی" با عنوان "تلنبار شدن بدهی‌ها در ماه بحرانی" از حجم زیاد بدهی سرخ‌ها نوشت، این موضوع در حالی رسانه‌ای می‌شود که صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر در حال خرید یک مهاجم نسبتا گران قیمت است.

"صدای سپاهان" با عنوان "این خبر خوبی برای فوتبال ایران نیست" از اظهارات ولادیمیر کومان در خصوص رفتن سرمربیان خارجی‌ از فوتبال ایران نوشت، موضوعی که برخی آن را به معنای آماتور شدن لیگ داخلی ایران می‌دانند.

"سبز سبزم" با عنوان "از رقابت با دانیال فرار نکردم" از اظهارات میلاد فخرالدینی بازیکن جدید تراکتور نوشت، گفته‌ای که تاییدی بر مشکلات مالی ذوب آهن است و احتمالا دلیل جدایی این بازیکن نیز همین بوده است.

کد خبر 407100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.