برخورد با قاچاقچیان اولویت نیروی انتظامی اصفهان است

نطنز- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: برخورد با قاچاقچیان کالا و سوداگران مرگ از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سردار مهدی معصوم بیگی در بازدید میدانی از ستاد فرماندهی نطنز، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان نطنز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پرسنل ستادی نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: دربازدیدی که از مراکز امنیتی و انتظامی نطنز و بادرود داشتم و بررسی آمار و عملکرد در این شهرستان همکاران نیروی انتظامی نطنز با انجام اقدامات عملیاتی و پیشگیری از وقوع جرم درحوزه های مختلف از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی با ارائه آمار و عملکرد  ۱۰ ماه نیروی انتظامی استان درمدت مشابه با سال گذشته گفت : در حوزه دستگیری متهمان سرقت در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۱۲ درصدی دستگیری سارقین در استان اصفهان  بودیم  .

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته ۲۳ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد،افزود: از ابتدای سال تاکنون در راستای تشدید مبارزه با سوداگران مرگ بیش از ۲۸ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی در خصوص بازدید از اماکن و کلانتری‌ها اظهار کرد : هدف از این بازدید ، ارزیابی عملکرد و فعالیت کلانتری‌ها بوده و میزان موفقیت ها و آمادگی پرسنل برای انجام ماموریت ها در این کلانتری مناسب و خوب ارزیابی شد.

سردار معصوم بیگی افزود: در عمده مولفه های امنیتی انتظامی، شهرستان نطنز و بادرود موفق بوده و در کشف سرقت ها در بادرود نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد قدرت کشف سرقت بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: در کلانتری بخش بادرود ، دستگیری متهمین به جرم از افزایش قابل توجهی بر خوردار بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص کاهش جرایم خشن گفت: جرایم به عنف، کیف قاپی و موضاعات از این قبیل با کاهش قابل توجهی برخوردار بوده و در مولفه‌  برخورد با قاچاقچیان کالا و سوداگران مرگ که از اولویت‌های انتظامی استان اصفهان است توفیقات بسیار خوبی به دست آمده است.

وی گفت: در مجموع ارزیابی میدانی به دست آمده از روندها، فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز و بادرود رشد قابل توجهی داشته و انگیزه و نشاط انتظامی خوبی بین همکاران وجود دارد.

سردار معصوم بیگی از آمادگی این نیرو در برقراری نظم و امنیت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی است به همین منظور قرارگاه تامین نظم وامنیت انتخابات در ستاد انتظامی استان اصفهان تشکیل شده است و به تبع آن قرارگاه ها در سطح تمامی شهرستان ها تشکیل خواهد شد.

کد خبر 407079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.