توزیع ۷۰۰ کیسه مخلوط شن و نمک در نطنز

معاون خدمات شهری شهردار نطنز گفت: به منظور برف‌زدایی معابر و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران هنگام بارش برف تعداد ۷۰۰ کیسه مخلوط شن و نمک در نطنز توزیع شد.

غلامرضا جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نطنز اظهار کرد: امسال به منظور برف‌زدایی معابر و تسهیل عبور و مرور عابران و خودرو ها در هنگام بارش برف، بیش از ۳۰۰ کیسه مخلوط شن و نمک توزیع  شد.

وی افزود: کیسه‌های پنج کیلویی حاوی مخلوط شن و نمک در مهد کودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس توزیع شد و ۴۰۰ کیسه نیز در  مساجد و حسینیه‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی، بیمارستان‌ها و بانک‌ها توزیع می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار نطنز با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از یخ‌زدگی و لغزندگی و بازگشایی معابر شهری انجام شده است، افزود: به منظور سهولت در عبور و مرور در روزهای برفی عملیات پاشیدن شن و نمک علاوه بر معابر اصلی و فرعی در کوچه ها و پیاده روها نیز انجام می‌شود.

جنتی خاطرنشان کرد: شهروندان برای همکاری و تسهیل در بازگشایی معابر مقابل منازل شخصی خود علاوه بر تماس با شماره تلفن ۵۴۲۲۲۱۰۰ و اطلاع‌رسانی با مراجعه به واحد خدمات شهری شهرداری نطنز می‌توانند کیسه‌های شن و نمک را دریافت کنند.

کد خبر 407078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.