مهم‌ترین چالش زیست محیطی کشور چیست؟

در این بسته خبری از فعالیت هفت کارگاه محلول سازی در سطح شهر تبریز تا حضور پررنگ شهرداری تهران در الکامپ مشهد و اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای خرید نردبان‌های بلند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پیشنهاد افزایش ۳۳ درصدی بودجه ۹۹ شهرداری شیراز

حیدر اسکندر پور، شهردار شیراز لایحه بودجه سال ۹۹ این مجموعه را در حالی تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که مجموعه ارقام پیشنهادی در مقایسه با بودجه سال ۹۸ بالغ بر ۳۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

احداث بوستان موضوعی الفبا در منطقه ۲

کاووس حقانی، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: بوستان موضوعی الفبا با هدف آموزش و آشنایی کودکان با حروف الفبا به صورت بازی و سرگرمی و داستانی در این منطقه احداث می‌شود.

فاجعه افزایش ۶۳ درصدی کشته‌های تصادفات درون شهری

مهرداد سالاری، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: افزایش ۶۳ درصدی کشته‌های تصادفات درون شهر کرمانشاه فاجعه است، شهرداری برای جان یک ‌میلیون شهروند کرمانشاه بودجه بگذارد.

فعالیت ۷ کارگاه محلول سازی شهرداری در سطح شهر تبریز

هم اکنون هفت کارگاه برای تامین محلول مورد نیاز در زمان بارش برف در مناطق مختلف شهر فعالیت می‌کنند در حالی که در سال ۹۶ تنها سه کارگاه محلول ساز در شهرداری تبریز فعالیت می‌کرد.

احداث پارک ۶ هکتاری در کرج

آرش یگانی، مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: درصدد هستیم با همکاری کارخانه روغن نباتی جهان چیت، اقدام به احداث یک پارک شش هکتاری در محدوده خارجی کارخانه کنیم.

احداث پردیس سینمایی امید در شهرهای بدون سینما

مسعود نصرتی، جانشین رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: به موجب تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت طرفین، در شهرهای فاقد سالن سینما، پردیس سینمایی امید ساخته می‌شود.

وسایل نقلیه فرسوده، مهم‌ترین چالش محیط زیستی کشور

شینا انصاری، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان این که بعد از گذشت دو سال از ابلاغ قانون هوای پاک هنوز برخی مصوبات برزمین ماندند، گفت: وسایل نقلیه فرسوده و عدم اجرای مصوبات قانون هوای پاک مهم‌ترین چالش محیط زیستی کشور است.

گاز گرفتگی جان مرد ۵۴ ساله میاندوآبی را گرفت

علی مولایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: مرد ۵۴ ساله‌ای در این شهرستان براثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در منزل مسکونی خود در این شهرستان جان باخت.

اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای خرید نردبان‌های بلند

حسین رجب صالحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت: در بودجه سال آینده یک هزار میلیارد تومان برای خرید نردبان‌های بلند ویژه شهرداری‌ها اختصاص داده می‌شود.

حضور پررنگ شهرداری تهران در الکامپ مشهد

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و نهمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند مشهد روز گذشته در حالی با حضور شهردار مشهد و معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد که سازمان فاوای شهرداری تهران در این رویداد حضور پررنگی دارد و به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در حوزه فناوری و سرویس‌های هوشمند می‌پردازد.

کد خبر 407055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.