رشد ۳۰۰درصدی حمایت مدیریت شهری از کسب و کارهای نوین

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد گفت: حمایت مدیریت شهری از کسب و کارهای نوین نسبت به دوره های گذشته با رشد ۳۰۰ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا خواجه نائینی در نخستین روز از نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در حاشیه بازدید از غرفه اپلیکیشن «شهر من» اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری مشهد بودجه های خوبی را برای حمایت از کسب و کارهای نوپا پیش بینی کرده است، شاهد این مدعا ایجاد کارخانه نوآور است که مقرر شده این مرکز در بهار سال آینده در بلوار کوثر مشهد افتتاح می شود.

وی افزود: میزان بودجه ای که شهرداری در این حوزه سرمایه گذاری کرده همچنین تشکیلات و ساختاری را که در این حوزه پیش بینی کرده، نشان دهنده اهمیت کسب و کارهای نوپا برای مدیریت شهری است، آن چنان که به صراحت می توان عنوان کرد ساختار و بودجه پیش بینی شده برای کسب و کارهای نوین و هم فضاسازی های انجام گرفته به منظور حضور شرکت های دانش بنیان نسبت به گذشته با رشد ۳۰۰ درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: به طور مثال شهرداری مشهد در کارخانه نوآوری حدود ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده تا مرکزی برای حضور شرکت های نوآور فراهم شود که این مهم در شهرداری بی سابقه بوده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد تصریح کرد: اپلیکیشن «شهر من» در آغاز راه است و قطعا تعداد خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن و سهولت دسترسی به خدمات شهری و مزایای استفاده از این اپلیکیشن به مرور زمان افزایش و ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این مهم تنها با ساده سازی اپلیکیشن محقق خواهد شد، حال اگر این اپلیکیشن بتواند در این زمینه پیشرفت حاصل کند، رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

خواجه نائینی با بیان اینکه در حال حاضر راهبرد شهرداری منوط به آن است که تعداد خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن «شهر من» و مزایای استفاده از آن افزایش یابد، خاطرنشان کرد: زمانی که تعداد کاربران اپلیکیشن «شهر من» افزایش یابد، می توان اجرای هر یک از پروژه های شهری، زمان بندی و بودجه آن را با این نرم افزار به رای گذاشت و براساس آرای مردمی، طرح ها و پروژه های شهری را به سمت بهینه سازی جهت داد.

به گزارش ایمنا، نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند از یکم تا چهارم بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جهت بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

کد خبر 407051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.