آماده‌باش بیش از ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری کرمانشاه

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه از آماده‌باش کامل نیروهای شهرداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در شهر خبر داد.

خسرو عیساییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری از صبح امروز با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در بارش برف به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا پایان بارش و رفع مشکلات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند ماند.

وی ادامه داد: ۱۲ دستگاه خوردرو سنگین تیغه برف‌روب و ۲۰ دستگاه گریدر در حال حاضر در حال انجام خدمت رسانی به شهروندان در سطح شهر هستند و ۳۰ دستگاه کمپرسی با شن و نمک بارگیری شده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه با اشاره به سایت‌های برف‌روبی افزود: هشت سایت ثابت برف‌روبی در سطح مناطق هشت‌گانه احداث شده و سعی شده سایت‌های سیار دیگری در معابری که شیب‌دار هستند، فعال باشند.

عیساییان با مناسب دانستن وضعیت تردد در سطح شهر افزود: مشکل عبور مرور خاصی در سطح شهر گزارش نشده و مخازن دپو شن و نمک در سطح شهر آماده شده تا در صورت بروز مشکل از آنها استفاده شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای بارش‌ برف در سطح مناطق چهار و هشت، از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا خدمت‌رسانی توسط مجموعه شهرداری به نحو احسن و سریع‌تر انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ و یا شماره تماس‌های ۳۷۲۹۲۹۰۰ و ۳۷۲۹۳۱۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 407038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.