امیدواریم بودجه سال ۹۹ واقعی باشد

رئیس شورای شهر یزد گفت: ارقام بودجه سال آینده افزایش قابل توجهی داشته که دلایل آن مشخص است اما در مجموع امیدواریم بودجه سال ۹۹ واقعی نوشته شده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی سفید، امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: شورای شهر در روند حسابرسی شهرداری که هیچ نیت و هدفی جز اصلاح روند حسابرسی نداشته و قصد این است که مجموعه امور بر روال منطقی خود حرکت کند.

وی افزود: عصر امروز در دفتر شهردار جلسه‌ای برای حل و فصل این موضوع خواهیم داشت و می‌خواهیم این مشکل رفع شده و دیگر مغایرت‌هایی از این دست ادامه پیدا نکند.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به بودجه سال ۹۹ که از سوی شهردار یزد ارائه شده، تصریح کرد: بودجه حاصر از لحاظ محورهای توسعه، اولویت بندی‌ها و زمان‌بندی مناسب بوده و از آنجایی که امسال آخرین‌بار است که بودجه توسط شورای پنجم هم تصویب و هم اجرا می‌شود، باید با همدلی و همراهی تلاش کنیم اقدامات خوبی در شهر اتفاق افتد.

وی با تقدیر از ثبات به‌وجود آمده در شهرداری یزد، خاطرنشان کرد: ارقام بودجه سال آینده افزایش قابل توجهی داشته که دلایل آن مشخص است اما در مجموع امیدواریم بودجه سال ۹۹ واقعی نوشته شده باشد.

سفید اضافه کرد: بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری یزد به کمیسیون بودجه ارجاع داده می‌شود و امیدواریم بتواند برای یزد نشاط اجتماعی، پویایی و سازندگی به همراه داشته باشد.

کد خبر 407011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.