با تازه‌ترین کتاب های نشر نهفت آشنا شوید

مدیر انتشارات نهفت از کتاب های جدید این انتشارات در حوزه ادبیات و گردشگری خبر داد.

مهر انگیز بیدمشکی در گفت و گو با خبر نگار ایمنا اظهار کرد: در خصوص نشر بیشتر ناشر ادبی هستم و بیشتر علاقمند به کار در حوزه ادبیات و گردشگری هستم واگر کتاب خوبی در این حوزه ببینم نشر می دهم.  

وی  در خصوص تازه های نشر این انتشارات گفت: کتاب هایی که ظرف چند ماه اخیر چاپ شده اند در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی " کتاب اصفهان این همه هست این همه نیست " است .که پیش از این به شش زبان چاپ شده بود و مرتب تجدید چاپ  و به روز می شود.

مدیر انتشارات نهفت ادامه داد: کتاب دیگر در حوزه گردشگری و ایران شناسی " شهرستان مبارکه" است که نویسنده آن عبدالحسین نهچیری است، وی با علاقه در این حوزه پژوهش کرده است.

بیدمشکی با اشاره  ویژگی های شهرستان مبارکه افزود: شهرستان مبارکه یکی از شهرستان های اصفهان است که مهد فرهنگ، صنعت و کشاورزی محسوب می شود و جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی بسیاری نیز دارد که در این کتاب به خوبی به آن پرداخته شده است.

وی اضافه کرد: نویسنده این کتاب که خود اهل نهچیر در این پژوهش ادبای این شهر را پیدا کرده و با آن ها سخن گفته است همچنین در خصوص بناهای تاریخی این شهرستان نیز نوشته است و به صورت کلی می توان گفت این اثر یک کتاب کامل در خصوص شهرستان مبارکه به حساب می آید.

مدیر انتشارات نهفت ادامه داد: در حوزه ادبیات کتاب "داستان کوتاه در آیینه نقد" را راهی بازار کرده ایم که توسط هلن اولیایی نیا نوشته شده است، این کتاب دو بخش دارد و درآن  برخی داستان های کوتاه مطرح جهان تحلیل شده اند و بخشی از آن هم نقد داستان های نویسندگان ایرانی است  و حدود ۳۴۰ صفحه است.

بیدمشکی افزود:  این کتاب برای دانشجویانی که ادبیات تطبیقی مطالعه می کنند، می تواند بسیار مفید واقع شود همچنین می تواند در اشاعه فرهنگ داستان خوانی میان نسل جوان  کمک کنده باشد.

وی تصریح کرد: کتاب دیگر اسناک پیر و شاه فروگ است که توسط ولی اله نصری  در حوزه کودک و نوجوان تالیف شده است.

مدیر انتشارات نهفت ادامه داد: همچنین در حوزه کودک و نوجوان کام( کتاب آموزشی مهارت) در خصوص دانش عمومی را نیز چاپ کرده ایم.

بیدمشکی افزود: نویسنده این کتاب دکتر فریده قائمی است و در مقدمه این کتاب گفته است که در این کتاب سعی شده است معلومات بیشتری در خصوص علوم زیستی در اختیار کودکان قرار داده شود تا با پاسخگویی به سوالات آن ها گامی موثر در پرورش و نهادینه شدن دانش و علوم زیستی برداشته شود.

کد خبر 407008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.